FANDOM

Doh!

Gearbox Software - приватна компанія, що спеціалізується на розробці комп'ютерних ігор. Заснована групою розробників в 1999 році. Головний офіс знаходиться в Плано (Техас), США.

Історія компаніїРедагувати

Gearbox Software була заснована в січні 1999 року п'ятьма членами команди з закритої тоді студії Rebel Boat Rocker: Ренді Пічфордом, Стівеном Балем, Лендоном Монтгомері, Брайаном Мартель і Робом Хейронімусом. Перед роботою в RBR, Пічфорд і Мартел працювали в 3D Realms, а Монтгомері в Bethesda Softworks.

Першою грою компанії стало офіційне доповнення для шутера від першої особи Half-Life - Half-Life: Opposing Force, створене за замовленням компанії Valve. Гра пропонує самостійний сюжет, що доповнює і розширює всесвіт ігор Half-Life. Головним героєм є капрал Адріан Шепард, який був посланий в дослідницький центр «Чорна Меза» для знищення всіх слідів невдалого експерименту. Таким чином, гравці отримують можливість побачити події оригінальної гри від особи іншого персонажа.

Наступна гра, Half-Life: Blue Shift була випущена також як і Opposing Force у вигляді офіційного доповнення. Сюжет оповідає історію охоронця комплексу «Чорна Меза» Барні Калхаун. Разом з грою поставляється додаток Half-Life High Definition Pack, що покращує графічну частину в оригінальній грі і її першому доповненні. У 2001 році на PlayStation 2 був випущений наступний аддон - Half-Life: Decay. Через рік, у 2002 році для персонального комп'ютера випущена гра Джеймс Бонд 007 Nightfire в жанрі шпигунського бойовика.

Також компанія Gearbox Software брала участь у роботі над комерційною версією Counter-Strike і Counter-Strike: Condition Zero, яка була створена спільно з кількома іншими студіями. Для моделювання зброї один з художників Gearbox приніс в офіс автомат, щоб використовувати його як джерело для натхнення. Працівник банку, розташованого в тому ж будинку, що й офіс Gearbox, зауважив художника, що піднімається на ліфті (з автоматом під плащем) і повідомив в поліцію. Незабаром в офіс приїхав загін SWAT і поверх за поверхом прочісував всю будівлю в пошуках «терориста», поки нарешті не стало ясно, що сталася помилка.

У 2005 році вийшла перша гра серії Brothers in Arms, сюжет якої розповідає про події часів Другої Світової війни. Усього розроблено три основних ігри, остання з яких - Brothers in Arms: Hell's Highway, а також декілька окремих проектів для консолей.

До теперішнього часу в розробці знаходиться декілька ігрових проектів, серед яких Brothers in Arms: Furious 4.

Офіс компанії знаходиться в Плано, штат Техас, і на даний момент складається з більш ніж 150 розробників.

BorderlandsРедагувати

Borderlands був розроблений Gearbox Software і видана 2К Games. Гра працює на рушію Unreal Engine 3. Спочатку гра була зроблена в реалістичному стилі, але розробники вирішили, що буде оригінальніше вибрати мультиплікаційний стиль і не помилилися. Гра отримала добрі відгуки критиків і відмінно продалася на ринку.

Borderlands 2Редагувати

Слідуючи несподіваному успіху першої Borderlands, яка була продана тиражем від трьох до чотирьох з половиною мільйонів копій з моменту випуску, художній директор Майк Ньюман, стверджував про ймовірність продовження Borderlands, додавши, що рішення про це «не вимагає великого розуму».

2 серпня 2011 вийшло офіційне підтвердження продовження під назвою Borderlands 2, сценаристом якої на наступний день був оголошений Ентоні Берч. Перші начерки гри були показані на Gamescom 2011, розширений огляд був включений в серпневий номер журналу Game Informer з Borderlands 2 на обкладинці. Як і перша гра, Borderlands 2 розробляється компанією Gearbox Software з використанням рушія Unreal Engine 3 від Epic Games і буде видана компанією 2K Games. Спочатку гра була запланована на 30 липня 2012, але потім була перенесена на 18 вересня 2012 у Північній Америці, і 21 вересня 2012 - у іншому світі.

У Gearbox розповіли, що вшанують недавно померлого від раку фаната гри Майкла Джона Мамаріла, додавши неігрового персонажа на ім'я Майкл. Його можна зустріти з певною вірогідністю в різних місцях Сховища. Якщо гравці зустрінуть цього персонажа, то він вручить їм якусь зброю і зникне. На додаток до цього, Gearbox опублікували посвяту Мамарілу голосом персонажа гри Клептрепа.

Спочатку ніяких обмежень для ПК версії гри не було передбачено. Однак, ближче до виходу гри стало відомо, що російська локалізована версія гри від 1С буде мати регіональні обмеження: тільки російська мова, обмеження на запуск гри за межами СНД, «резервація» багатокористувацької складової гри. Користувачі, які оформили попереднє замовлення Borderlands 2 в Steam, різко негативно відреагували на такі зміни, так як спочатку на сторінці гри в Steam не було вказано про обмеження. Була створена петиція з вимогою до видавця прибрати дані обмеження на російську версію гри.

20 вересня 2012 зарубіжний видавець 2K Games, що раніше не знав про цю ситуацію, прислухався до прохань гравців з СНД. Разом з російською версією гри в Steam буде видаватися і міжнародна без будь-яких обмежень.

Borderlands: The Pre-SequelРедагувати

Історії з ПрикордонняРедагувати

Borderlands 3Редагувати

ПриміткиРедагувати

  • У Borderlands і Borderlands 2 є зброя виробника Gearbox. У першій частині його можна знайти, а у другій воно йде у комплекті з грою, якщо вона була попередньо замовлена.
  • "Gearbox" - "Коробка Передач", "Трансмісія".

Випущені ігриРедагувати

  • 1999 — Half-Life: Opposing Force (PC).
  • 1999 — Half-Life (порт на Dreamcast, розробка перервана).
  • 2000 — Counter-Strike (PC).
  • 2000 — Half-Life: Blue Shift (PC).
  • 2001 — Half-Life (порт на PlayStation 2).
  • 2001 — Half-Life: Decay (PlayStation 2, офіціна версія для PC була відмінена)
  • 2002 — Tony Hawk's Pro Skater 3 (PC).
  • 2002 — James Bond 007: Nightfire (PC).
  • 2003 — Halo: Combat Evolved (порт на PC і Mac).
  • 2004 — Counter-Strike: Condition Zero (колективна розробка) (PC).
  • 2004 — Halo: Custom Edition (PC).
  • 2005 — Brothers In Arms: Road to Hill 30 (PC, XBox, PlayStation 2).
  • 2005 — Brothers in Arms: Earned in Blood (PC, XBox, PlayStation 2).
  • 2006 — Brothers In Arms D-Day (PSP).
  • 2008 — Brothers in Arms: Hell's Highway (PC, XBox360, PlayStation 3).
  • 2009 — Borderlands (PC, XBox360, PlayStation 3).
  • 2011 — Duke Nukem Forever (PC, XBox360, PlayStation 3).
  • 2011 — Aliens Infestaion (3DS).
  • 2012 — Borderlands 2 (PC, XBox360, PlayStation 3).
  • 2013 — Aliens: Colonial Marines (PC, XBox360, PlayStation 3, Wii U).
  • 2014 — Borderlands: The Pre-Sequel (PC, XBox360, PlayStation 3).
  • 2015 — Homeworld Remastered Collection (PC).
  • 2015 (в розробці) — Battleborn (PC, XBox One, PlayStation 4).
  • TBA (розробка підтверджена) — Borderlands 3 (PC, XBox One, PlayStation 4).
  • TBA — Brothers in Arms: Furious 4 (PC, XBox360, PlayStation 3).
  • Непідтверджена інформація - наступна частина Brothers in Arms.
  • Тимчасово заморожений - Duke Begins.
  • Статус невідомий - неназваний шутер від першої особи, заснований на фільмі «Сутичка».

Див. такожРедагувати

  • Gearbox Software (англ.). Gearbox Software. — офіційний сайт.
  • Gearboxity (англ.). Gearboxity. — спільнота гравців.

MXHRa8AQIZ4

Овації-овації! Тут НЕМАЄ МАЛО ІНФОРМАЦІЇ
- не чекай
Вікі Borderlands Wiki Ukraine, ти допомагай!