FANDOM

(Попередження - ціль перекладу не є дослівне трактування оригіналу!)

Історія створення BorderlandsРедагувати

Запрошена зірка - Клептреп ("Бережись Тостера", "Пандорська Полонянка")

Клептреп: (Копирсається, помічає камеру) О, як ся маєшь? Вже бачились!"Ви мабуть врубаєтесь, що ігри рівня Borderlands не зроблять себе самі. 

Якщо бути точнішим - це праця багатьох талановитих індивідів. (Баче Стіва) Гей Стів! Як там дітки? 

Стів: Heyoo!!! (Розстрілює людину (у переносному значенні))

Клептреп: Як ви зрозуміли - ми намагаємося змінити ваше бачення бойовиків...  (Натикається на мікрофон) Б№я!!! Серйозно?! Ти втомився?!! Ти б"яха-муха останнє критинне йо№"№е стер№;!!! Це бл" - неприпустимо!!

(Дубль Два)

Клептреп: ''Як ви вже знаєте... (Мікрофон у кадрі) Шо за фігня?!! Як тебе звати??!! Назви своє довбане ім'я!!!

Що??!! Ти жереш гамбургер - ти ж звукач!! Ти усе чув??!!

Бл"! Гуся і"№в!

(Дубль Три)

Клептреп:' Ви що серйозно?! Ну добре-добре... Та ні-ні-ні - ща все буде - давай!

Як ви вже зрозуміли... БЛ"№ - Я ВЖЕ НЕ МОЖУ ВТОРОПАТИ У ЦЮ ФІГНЮ!!! О БОЖЕ!!! ТВОЯ МАТИ ОБ ТЕБЕ БИЧКА ГАСИЛА??!! ЩО ЗА ДОВБАНА ФІГНЯ???!!!

Серйозно! Я більше не знаю... Не-не... (Видихає) СТІВ!!! ЗРОБИ ЩОСЬ З ЦИМ ПАЦАНОМ!!!

Стів: Heyoo!! (Розстрілює звуковика у прямому сенсі)

(Дубль Чотири) Клептреп: ''Як ви вже чули, у нашій грі є МИЛЬЙОНИ-БАЗИЛЬЙОНИ зброї!! Проте мало хто знає, що ми генеруємо тварин таким же чином! У на є 20 варіантів...

(У кадр заходить скаґ і хапає Клептрепа) А-А-А!!! О НІ - ЯКОГО БІСА?!!! ЗНІМІТЬ, БЛ", ЙОГО З МЕНЕ!!! О БОЖЕ - А-А-А!!!

ТЕХНІЧНІ НЕГАРАЗДИ - НЕ ПЕРЕКЛЮЧАЙТЕСЬ!

(ТИТРИ)

Клептреп: ''ВАЛИ ГЕТЬ З ДОРОГИ!!

ЦЕ, БЛ"№, НЕПРОФЕСІЙНО!! ДУЖЕ, БЛ№", НЕПРОФЕСІЙНО!!

НЕ МОЖУ У ЦЕ ПОВІРИТИ!! ТИ МЕНІ ПОДОБАЄШСЯ, АЛЕ ЦЕ ОСТАННІЙ РАЗ, КОЛИ МИ З ТОБОЮ ПРАЦЮЄМО!!! РАЗОМ! І МЕНІ ПО ФІГАМ ХТО ТИ ТАКИЙ!!! ТИ, БЛ"№, НІКОЛИ НЕ ПРАЦЮВАТИМЕШ У ЦЬОМУ МІСЦІ!!!