FANDOM

Borderlands: The Pre-Sequel
DU6tczL VQk
Розробник 2K Australia
Видавництво 2K Games
Дата виходу 17 жовтня 2014
Жанр Рольова стрілялка
Рейтинг 18+
Платформа Microsoft Windows,
Playstation 3,
Xbox 360

Borderlands: The Pre-Sequel -  комп'ютерна гра в жанрі фантастичної стрілялки від першої особи з елементами РПГ, що розроблена командою 2K Australia під наглядом студії Gearbox для платформ Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360.  Перші подробиці про гру почали з'являтися в мережі вже 7 квітня, а офіційний анонс відбувся 9 квітня 2014 року. Вихід гри на PC, PS3 і Xbox 360 відбувся 17 жовтня 2014. 

ОписРедагувати

Дія гри відбувається між подіями Borderlands і Borderlands 2. Рушій у Borderlands: The Pre-Sequel! є таким як і в Borderlands 2 - трохи перероблений Unreal Engine 3.  Сюжет Borderlands: The Pre-Sequel розгортається на місяці Пандори - Елпісі (Elpis) і розповідає нам історію становлення корпорації Гіперіон і його голови - ​​Красунчика Джека, який тоді був ще простим програмістом на ім'я Джон, котрий мріяв розшукати якийсь цінний артефакт. 

ЗавданняРедагувати

Основна стаття: Завдання (BTPS)

ПерсонажіРедагувати

У ролі головних героїв виступають 4 (майже) нових персонажі, відомих нам з попередніх частин Borderlands. Серед них: 

  • Афіна (Афіна як Гладіатор) - знайома нам по доповненню Секретна Зброярня Генерала Нокса до Borderlands. Активний навичок називається Кінетичний Аспис. Вона спеціалізуватиметься на ближньому бою і використанні особливого кінетичного щита, здатного поглинати кулі і відправляти їх назад у ворогів; 
  • Вільгельм (Вільгельм як Завойовник) - один з сюжетних босів в Borderlands 2, але представлений ще в свої молоді роки. Активний навичок називається Вовк і Святий. Він проявляє себе у володінні важкою вогнепальною зброєю, котра перебуває в нього за спиною і використанні безпілотних дронів-помічників, які захищають його (Святий) і допомагають вбивати супротивників (Вовк); 
  • Ніша (Ніша як Шериф) - дівчина Красунчика Джека, яка зустрічається в Borderlands 2 в ролі Шерифа містечка Лінчвуд. Активний навичок називається Шоупад. Цей навичок дозволяє вам автоматично наводитись на супротивників; 
  • Клептреп-Халеп (зрозуміло з назви) - вид бойового Гіперіоньского робота з лінійки Клептрепів, той самий, що зустрічає нас у першій частині у Файрстоуні. Активний навичок називається VaultHunter.exe. При його використанні у Халепа випадково з'являється одна з декількох здібностей на короткий час, в число яких навіть входять активні навички Шукачів Хранилища

Окрім цих чотирьох персонажів доступні ще двоє. Їх можна придбати у вигляді окремих доповнень або з Season Pass (Сезонним абонементом).

НововведенняРедагувати

Окрім нових ігрових персонажів, в грі реалізовані безліч абсолютно нових механік і особливостей. Так як дія гри відбувається на супутнику Пандори, Елпісі, що має досить слабку для підтримання достатнього для дихання рівня кисню гравітацію - завдання поповнення кисню є новою проблемою гравців. При переміщенні між локаціями, де немає кисню, його можна поповнити декількома способами. На локаціях розташовуються маленькі свердловини, що виділяють кисень і міні-станції з власними гравітаційними полями і генераторами кисню, а також вони відкривають найближчу карту місцевості на радарі. Переможені противники можуть залишити після себе ємності з киснем. Рівень кисню безпосередньо пов'язаний з персональним дихальним апаратом у кожного з персонажів і можливістю застосування його як реактивного ранця, що дозволяє в умовах зниженої гравітації використовувати його в якості додаткового способу пересування і маневрування в бою. Модифікаторами для кисневих балонів служать різноманітні дихпакети, які замінюють реліквії. Наприклад, можна здійснювати затяжні стрибки, витрачаючи при цьому запас кисню, що дозволить швидше пересуватися по локаціях, або ж високо підстрибнути вгору, а потім різко опуститися вниз на ворога, здійснюючи слем, приголомшуючи його і завдаючи йому ушкодження. Ігровий світ Borderlands: The Pre-Sequel менше другої частини, але більше першої.

Серед головних змін ігрового процесу - поява нового типу зброї та виду стихійного ушкодження. У грі з'явився повноцінний клас Лазерної Зброї, а не її залишки у вигляді E-Tech модифікацій зброї в Borderlands 2. Так само з'явився новий виробник зброї SCAV - попередник майбутньої фірми Бандит. У свою чергу, клас лазерної зброї поділений на променеве, рейлган лазери, бластери і розсікачі, які випускається різними виробниками. Новим видом стихійного ушкодження став 'Мороз (Cryo)' - вид стихійного ушкодження, що володіє заморожуючим впливом, здатним не тільки сповільнити, але й навіть повністю заморозити супротивника.

Нова додаткова валюта - місячні камені. Вони використовуються замість Ерідію з другої частини для покупок покращень на Чорному ринку, 'коктейлів Моксі (мокстейлей)' , відкриття місячних скринь, а ще при подрібленні предметів і для входу до рейдових босів.

ГалереяРедагувати

ГалереяРедагувати

ВідеоРедагувати

Borderlands The Pre-Sequel – Last Hope Trailer01:50

Borderlands The Pre-Sequel – Last Hope Trailer

Випадкова вікі