FANDOM

6НК-3Р
6НК-3Р
Раса Роботи
Фракція Гіперіон
Локація Бункер
Гра Borderlands 2
Озвучка Джошуа Девідсон

6НК-3Р (англ. BNK3R) – велике Гіперіонське судно, що створене для охорони Ангела. Вперше зустрічається під час виконання завдання Де Ангел Не Зробить Крок Вперед.

ОписРедагувати

Це повністю автоматизований штурмовий корабель, обладнаний шістьома турелями та лазерною установкою. В цілому 6НК-3Р є жорстким противником, але скупчення оптики на передній панелі та велике поворотне око під нею пропонують легкодоступні точки критичного влучання. Турелі є так само вразливими цілями.

Красунчик Джек звертається до 6НК-3Ра так, ніби це стаціонарна установка, аж до моменту сутички, коли виявляється, що він – це фактично повітряне судно.

СтратегіяРедагувати

Коли дванадцять автоматичних гармат знищені, то Красунчик Джек показує реальний бункер – гігантський роботизований повітряний корабель, котрий називається 6НК-3Р. Повітряне судно атакує автогарматами та мінометами, представляючи достатньо підстав, щоб залишатися мобільним або займати укриття, коли розгортаються турелі. Корозійне озброєння як правило ефективне проти 6НК-3Ра, хоча ракетниці також можуть бути застосовані для знищення його турелей за допомогою ушкодження по площі.

Проти 6НК-3Ра гарно використовувати корозійні Пістолети-кулемети, з високою швидкострільністю. Також є хитрість, яка допоможе полегшити бій. Можна стріляти з нижніх рівнів Бункеру. При цьому Шукачам не будуть надокучати вантажники та самонавідні ракети.

Асасин з навичком "Дриль" знищує 6НК-3Р дуже швидко. Для цього просто необхідно зайти під нього та вистрілити в критичну точку, затим потрібно добити його одним пострілом в будь-яку точку. Можливо, це пов'язано з тим, що бос страждає від внутрішніх рикошетів, що підтверджує багаторазово повторюваний звук повторного влучання від навичку "Дриль".

ЗдобичРедагувати

Барон Сальвадор Убивця Шрапнеллю Майя Космічний Лицар Акстон
Барон Убивця Шрапнеллю Космічний Лицар
Нереальність Зер0 Оцифрована Смерть Ґейдж ПРОКЛЯТТЯ ДИВИСЬ В МОЇ ОЧІ Кріґ
Нереальність Оцифрована Смерть ПРОКЛЯТТЯ ДИВИСЬ В МОЇ ОЧІ

ПриміткиРедагувати

  • Коли 6НК-3Р знищується, то він розкидатиме здобич по більшій частині Бункеру. Слід дотримуватися обережності під час пошуку здобичі, оскільки речі можуть падати крізь пробіли в підлозі. На додачу до розкиданої здобичі по бункеру, 6НК-3Р продовжуватиме декілька разів викидати здобич зі своєї головної гармати.
  • 6НК-3Р може інколи застрягати на верхньому рівні комплексу, що запобігає його знищенню. Стрибання на нього з вищої точки може інколи звільнити 6НК-3Р, в іншому випадку необхідно перезапустити гру.
  • Якщо навичок Дриль Зер0 вивчений, то можливо влучити в декілька зон ураження по бокам 6НК-3Ра навіть з однією кулею, призводячи до високого ушкодження. Однак, ця дія інколи призводить 6НК-3Р до помилки та виявляється, що навичок не взаємодіє з босом. Гравці будуть повідомлені про успішну дію навичку Дриль за допомогою безпосередньо гучного шуму, котрий спричиняється сумарним шумом від дії навичку Дриль.
  • Активація дії навичку Дриль в багатокористувацькій грі, коли декілька гравців атакують 6НК-3Р, може призвести до руйнування та аварії судна прямо в його місцезнаходженні без першого переміщення до передньої частини бункеру. Тому він може приземлитися на один з кругових бічних проходів, роблячи досяжною здобич, проте він також може вибухнути в повітрі, що робить неможливим отримання здобичі.
  • Також можливо в одиночній грі спричинити всі або будь-яку проблему з місцем руйнування 6НК-3Р. Це включає і можливість врізатися збоку в арку, зруйнування та початок анімації "руйнування" в повітрі, а також руйнування в повітрі та зависання в повітрі корпусу. Найпростіший метод для досягнення цього є використання Турелі Шабля Коммандо з високим рівнем. Якщо виконано належним чином, то здоров'я 6НК-3Ра впаде майже до нуля перед зупинкою, так що він в змозі летіти назад до арки. Добивання 6НК-3Р за допомогою будь-якого типу ушкодження поки він кружляє навкруги спричиняє його загибель у випадковому напрямку та розташуванні.
  • В рідкісних випадках 6НК-3Р може стикатися з кружляючими дружніми стерв'ятниками, котрі можуть призвести до затримки в його фазі польоту. Знищення 6НК-3Р перед тим, як він вільно полетить від перешкоди, може призвести до випадіння здобичі з нього на відстані від платформ.
  • Убивство 6НК-3Р не надає Друге Дихання, навіть якщо він знаходиться на вершині арки.
  • Число на вступній сцені 6НК-3Р00101010 – перекладається з двійкової системи в десятичну як "42". Ця цифра є посиланням до серії книг та фільму "Путівник Галактикою", а саме до відповіді комп'ютера на "Головне питання життя, всесвіту та такого іншого".
  • Відповідно до видання "Inside the Vault: The Art & Design of Borderlands 2" (укр. "Всередині Хранилища: Мистецтво та Дизайн Borderlands 2") звукорежисер Джошуа Девідсон (англ. Joshua Davidson) забезпечує голос 6НК-3Р. "Якщо ви чуєте 6НК-3Р, котрий дражнить вас, то це дійсно я верещу про чай за допомогою значної аудіо обробки".

ГалереяРедагувати