FANDOM

Ґейдж
5 Gaige & D374-TP - Render.png
Стать Жіноча
Раса Людина
Фракція Шукачі Хранилища
Статус Жива
Гра Borderlands 2
Озвучка Шерамі Лейт
Ґейдж Скіни

Ґейдж (англ. Gaige) - п'ятий ігровий персонаж в Borderlands 2, появився в доповненні Мехромантка-Анархістка. Її навик дозволяє управляти роботом D374-TP, на прізвисько Смертеджбан.

Історія Редагувати

Ґейдж була звичайною студенткою з планети Eden-5. Спочатку вона задумувала Смертеджбана (D374-TP), як проект для наукової ярмарки. Її суперниця по робототехніки, Марсі Холллоувей, захотіла виграти конкурс у що б то не стало і пробила собі шлях за допомогою батькових грошей. Марсі вкрала дизайн D374 і продала його поліції планети Eden-5.

У день наукової ярмарки, батько Марсі підкупив суддів, допомагаючи своїй доньці виграти зі своїм нещасним дефектним роботом, побудованим за кресленнями Смертеджбана. Ґейдж отримала третє місце. Дещо пізніше, Марсі вирішила зачепити суперницю і штовхнула Ґейдж. Смертеджбан, в свою чергу, розцінив це як загрозу для життя своєї господині. D374 атакував Марсі своїми здоровенними ручищами і вбив її. Як і слід було очікувати, Ґейдж повели під конвоєм в поліцейську ділянку, де пред'явили звинувачення в ненавмисному вбивстві своєї опонентки. З допомогою батьків їй вдалося відвернути увагу поліцейських, уникнути арешту і вислизнути на Пандору, де вона сподівається, що її таланти все ж оцінять по справжньому.

Офіційний калькулятор талантів: Інтерактивне дерево навичків Мехромантки

Історію Гейдж також можна послухати в: ЕХО-кастах Ґейдж

НавичкиРедагувати

Дерево навичок Ґейдж характеризується своєю заплутаністю і незвичністю. З усіх шести Шукачів Хранилища Ґейдж самі заплутані комбінації навичок, за допомогою яких мехромантку можна підібрати практично під будь-який стиль гри; її навички більше ніж у інших впливають на ігровий процес.

Час відновлення активного навичка за замовчуванням 60 секунд.

Основна стаття: Огляд навичків Ґейдж

Основна стаття: Дерево навичків/Ґейдж

Модифікатори класуРедагувати

Основна стаття: Ґейдж/Модифікатори класу

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Ґейдж/Цитати

Вигляд і ГоловиРедагувати

Основна стаття: Ґейдж (Скіни)

ПриміткиРедагувати

  • Мехромантка - перший клас, навички якого можуть мати негативний ефект. Так, навичок Менше, швидше, легше зменшує магазин зброї, що не дозволить використовувати пістолет Центр Всесвіту.
  • Ціна за голову Ґейдж найвища серед усіх персонажів - $ 820,000,000,000, на 100,000,000,000 дорожче, ніж за Майю. Ймовірно, така ціна призначена завдяки батькові Холлоувей.
  • Ґейдж самотня, але не проти зустрічатися з Сером Хаммерлоком, якщо той "змінить сторону".
  • Любить тістечка, гарячий шоколад і фіолетовий колір. Не любить кантрі.
  • Використовує молоток в якості зброї ближнього бою.
  • Модифікатори класу для Ґейдж мають вигляд шкільної коробки для сніданків.
  • Вигляд См3рт3джб4на змінюється при відкритті навичок.
  • Навик Погляд Смерті - відсилання до роману Рея Бредбері "451 градус за Фаренгейтом".
  • Навички На 20% Крутіше, Потенційна Поні, Шокуюча Відьмочка та Дисонанс - посилання до мультсеріалу My Little Pony: Frendship is Magic.
  • Кличі, що звучать після вбивства ворога "Доміную" і "Mmm-monster kill" - відсилання до Unreal Tournament. Також анімація вибуху шокової сфери, що випускається роботом, аналогічна такій у шокової гвинтівки з тієї ж гри.
  • Клич, що звучить при виклику См3рт3джб4на "Klaatu barada nikto" - відсилання до фільму "День, коли Земля зупинилася".
  • На оригінальному концепт-арті рука Ґейдж була більш "cирою" і мала лише 4 пальця.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі