FANDOM

Я Лю-Ди-На! 2: Змінись
Мел.jpg
Локація Морові Землі
Видає Мел
Рівень 29
Нагорода $601, 7430 XP, ружбай / пістолет-кулемет
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Я Лю-Ди-На! 2: Змінись (англ. A Real Boy: Face Time) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає робот Мел в локації Морові Землі. Виконується тут же.

ОписРедагувати

"Чи знаєте чого роботам не вистачає? Відірваних частин тіл."

Робот Мел попросив Вас зібрати частини людських тіл. Він вважає, що вони допоможуть йому перетворитися на людину.

ЦіліРедагувати

  • Зібрати частини тіла: 0/5.
  • Віддати частини тіла Мелу.

ПроходженняРедагувати

Всі частини тіл розміщені в баках для сміття у п'яти різних точках бандитських поселень Морових Земель. Щоб добути їх, Вам потрібно буде пробитися через групи бандитів, до яких входять: мародери, психи і голіафи. Також, біля одного маркеру проти Вас буде вислано роботів Гіперіону. Зібравши всі частини тіл, повертайтеся і віддайте їх Мелу.

"Мел прикріпив відокремлені частини тіла до себе, але відчувається, що щось відсутнє (окрім того факту, що відокремлені частини людського тіла закріплені на ньому)."

ПриміткиРедагувати

  • Напис на масці: "Звичайно одягається на обличчя, як правило для захисту, маскування, вистав або розважання."
  • Напис на лівій руці: "Я думаю, це було чимось на кшталт лівої руки."
  • Напис на лівій нозі: "Абсолютно зайва частина тіла. Ніхто не знає навіщо вона служить."
  • Напис на правій руці: "Цими штуками люди вказують і б'ють один одного."
  • Напис на правій нозі: "Цей чобіт був зроблений для прогулянок і в ньому все ще є ступня."

Випадкова вікі