FANDOM

Я Люблю Тільки Тебе
ЗаглушкаУк.png
Локація Іржава Ущелина
Видає Герберт
Рівень 50
Нагорода $26010, 9777XP, модифікатор гранат / пістолет
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Я Люблю Тільки Тебе (англ. Crazy About You) - шосте сюжетне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Видає Герберт в локації Іржава Ущелина. Виконується в цій же локації.

ОписРедагувати

Герберт, як і багато на Пандорі, відмовляється допомогти Вам знайти останню частину компасу капітана Блейда, доки Ви не зробите йому послугу. Він - знову ж, як і багато на Пандорі, - заховав неподалік від свого будинку в Іржавій Ущелині аудіощоденники. Він попросив Вас повернути ці записи. Коли Ви це зробите, він залюбки вкаже Вам місцезнаходження останньої частини компасу капітана Блейда.

ЦіліРедагувати

  • Взяти записи Герберта.
  • Зібрати записи Герберта: 0/4.
  • Повернутися до Герберта.
  • Відчинити скриню.

"Упсь."

Текст ЕХО-записівРедагувати

  • Скарлетт... я написав тобі хайку. Гм-гм. У тебе класний зад/Груди теж красиві/І обличчя нічого... Ні!!! ШІСТЬ СКЛАДІВ!!! Я все профукав... ОХ, ВСЕ ПРОПАЛО!!! ЛИХИЙ ЗАБЕРИ!!!
  • (Хропіння)... Це кінець плівки «Скарлетт, коли спить», запис номер сорок вісім.
  • Сьогодні Скарлетт спіймала члена экипажу на крадіжці. Вона така благородна... в телескоп я бачив, як вона дала йому пістолет - для самозахисту. Коли вона проткнула його своею шаблею, я зрозумів... зрозумів! Я знайшов Її.
  • Отже, мікстейп номер двісті шість. Я назвав його «Скарлетт, я хотів би помацати тебе за дещо». О-о, Скарлетт...

ПриміткиРедагувати

  • Плівка відлюдника: "Загублений запис Герберта. Деякі речі губляться - і це на краще."

Випадкова вікі