FANDOM

Як горохом об стінку (англ. Suspension) – навичок Майї, який знаходиться у 2-му ярусі гілки Рух.

«Стріляй-стріляй – мені по цимбалах»

ОписРедагувати

Убивши ворога, персонаж набуває здібність відбивати кулі, які в нього летять, зворотньо у ворогів поблизу, при цьому отримуючи зменшене ушкодження від відбитих куль. Ефект діє тільки на кулі та триває недовго.

ЕфектиРедагувати

  • Зменшення пошкодження: +10% за рівень
  • Пошкодження при відбиванні: +20% за рівень
  • Шанс відбивання: 100% на всіх рівнях
Рівень 1 2 3 4 5
Зменшення пошкодження +10% +20% +30% +40%+50%
Пошкодження при відбиванні 20%40%60%80%100%
Рівень 6 7 8 9 10 11
Зменшення пошкодження +60% +70% +80% +90% +100%+110%
Пошкодження при відбиванні 120%140%160%180%200%220%

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу Спритниця та Відьма.

ПриміткиРедагувати

  • Оскільки навичок як знижує отримане ушкодження, так і відбиває кулі (включно з будь-якими ефектами стихії, котрі мав постріл) назад в нападника, то стає можливим, що екіпірована на ворогові зброя може убити власника навіть без атаки персонажу.
  • Кулі відбиті цим навичком активують навичок В'їдлива Хмара, якщо той готовий до використання. Також на кулі впливає шанс рикошету, що надається навичком Свинцевий Пінбол, роблячи можливим для відбитих куль влучати більше ніж у одного ворога.
  • З 10 рівнями цього навичку Майя не отримає ніякого ушкодження взагалі від куль. На 11 рівні навичку кулі фактично лікуватимуть Майю на 10% від їхнього ушкодження, відновлюючи здоров'я чи щити.

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм

Випадкова вікі