FANDOM

Як Лікар Прописав
Як Лікар Прописав.jpg
Локація Заповітна Зона
Видає Патріція Танніс
Рівень 19
Нагорода $387, 3527 XP, пістолет / реліквія
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Як Лікар Прописав (англ. Doctor's Orders) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Патріція Танніс в локації Сховище. Виконується в локації Заповітна Зона.

ОписРедагувати

Патріції Танніс необхідно, щоб Ви зібрали деяку інформацію про експерименти зі шлаком. Якщо бути чесними, то далі буде моторошно.

В завданні потрібно зібрати розкидані по Заповітній Зоні аудіозаписи, прослухавши які, можна дізнатися історію Крихітки Тіни та її батьків.

ЦіліРедагувати

  • Зібрати записи про єксперименти зі шлаком: 0/4.

ПроходженняРедагувати

В Гіперіонівській Заповітній Зоні збираємо аудіозаписи про експерименти зі шлаком. Це завдання краще всього виконувати одночасно з сюжетним завданням Заповітна Зона.

Див. карту: 2 - запис №1; 3 - закриті двері з шибайголовим вантажником; 4 - запис №2; 5 - запис №3; 6 - запис №4.

"Тепер Танніс має всі необхідні відомості про експеременти зі шлаком. Залишається тільки сподіватися, що вона використає ці відомості не для цілей, від яких волосся стає дибки"

Легендарні коротуни зі здобиччюРедагувати

Це завдання напряму пов'язано з рідкісними коротунами, котрі вистрибують з ящиків. В Заповітній Зоні є кімната, в якій знаходиться гіперіонівська скриня та 4 ящики. З цих ящиків завжди вистрибують легендарні коротуни зі здобиччю, але їх кількість залежить від кількості записів, які Ви вже підібрали. Кожен підібраний запис прибирає одного коротуна з ящику. При вбивстві цих коротунів існує високий шанс випадіння дуже цінних предметів перламутрової і легендарної рідкості, але тільки починаючи з Режиму Величного Шукача Хранилища. Якщо бажаєте фармити перламутрові предмети, не збирайте записи та не завершуйте цю місію. Також рекомендуеться на шляху до кімнати з коротунами, відчиняти всі гіперіонівські ящики з набоями та шафки, а також, знищувати слиз зажерливусів - з нього теж можуть вистрибнути легендарні коротуни.

Зміст записівРедагувати

Патріція Танніс: Деякі - не я - вважають експерименти зі шлаком аморальними. Деякі не стали б платити кругленьку суму за доставку результатів експериментів із Заповітної Зони «Гіперіону». Деякі дуже дурні.

...

ЕХО 1
Красунчик Джек: Ну що, Семмі, давай почнемо тестування?
Доктор Сем'юелс: Називайте мене «Доктор Сем'юелс». Піддослідний ще в свідомості. Ви ж не хочете...
Красунчик Джек: Вибач, я не чую тебе через гамір від людей, яким не вводять ерідій. Цей ключ від Хранилища не викидає ерідій на поверхню просто так... У нас є ерідій, так що ми зможемо проводити експерименти з ним. Ти ж не хочеш опинитись по ту сторону скла, правда?
Доктор Сем'юелс: Починаю тест на ерідієву мутацію на об'єкті номер два. Об'єкт: Эрік Френкс.

...

ЕХО 2
Піддослідний: Будь-ласка, послухайте... мені все одно, що ви зробите зі мною, але відпустіть мого чоловіка! У нього черепна чума, він все одно не придатний для ваших проклятих експериментів! Відпустіть...
Красунчик Джек: Через що затримка, Семмі?
Доктор Сем'юелс: Не називайте... Цей об'єкт... не підходить для тестування. У його чоловіка черепна чума. Він міг заразити...
Красунчик Джек: Гей, ти пам'ятаєш свою дружину? Ти хочеш її коли-небудь побачити ще раз?
Доктор Сем'юелс: Ви не можете...
Красунчик Джек: Я не чую криків...
Піддослідний: А-а-а!!!

...

ЕХО 3
Доктор Сем'юелс: Починаю введення шлаку об'єктам, що надані агентом «Гіперіону», відомим під прізвиськом... фу... Хрін.
Піддослідний #524: Не бійся, люба, все буде добре.
Піддослідний #525: Дитинко, закрий очі. Все в порядку.

...

Патріція Танніс: Поки що задовільно. Мені потрібен ще один запис ЕХО, і тоді у мене будуть всі необхідні дані.

...

ЭХО 4
Піддослідний #525: Тіно... пам'ятаєш, я сказала тобі сховати під платтям великий червоний камінь? Потягни за червону штучку зверху та жбурни його в стіну!
Крихітка Тіна: Мамо...
Піддослідний #525: Просто біжи, Тино! Біжи!!!

...

Патріція Танніс: Здобуті тобою відомості не тільки цікаві, вони можут допомогти зупинити розповсюдження отруєння шлаком.

ПриміткиРедагувати

  • Під час цієї місії є гарна можливість отримати прогрес у внутрішньоігровому досягненні ДЖЕ-Е-ЕНКІ-І-ІНС!!!. Є шанс, що замість легендарного коротуна із коробки вистрибне цей робот.

Випадкова вікі