FANDOM

Ядерний Удар (англ. Nuke) – навичок Акстона, який знаходиться в 6-му ярусі гілки Порох.

«Не можна вбивати стільки людей, якщо просто не можеш вирішити їх проблеми – чи не так?»

ОписРедагувати

Встановлення турелі викликає невеликий ядерний вибух.

ПриміткиРедагувати

  • Навичок проявляється в якості великого ядерного вибуху, що поширений навколо місця розташування турелі з радіусом біля 15 метрів. Вибухове ушкодження застосовується до будь-чого в межах радіусу, навіть до цілей, що сховалися за укриттям (такі як бочки, паркани та стіни), а також застосовується вогняне ушкодження до будь-чого, що виживає під час початкового вибуху. Обидва ушкодження (і вибухове, і вогняне) маштабуються відповідно до рівня Коммандо, проте далі не покращується навичками, реліквіями чи Рейтингом Шибайголовості. Вибух не ушкоджує Акстона, турель або будь-якого союзника (хоча, як звичайно, гравець має взяти до відома небезпечні вибухові бочки, котрі можуть розірватися від ядерного вибуху).
  • З виходом Режиму Величного Шукача можливо досягнути одночасно рівня навичок Близнюки, Телепорт та Ядерний Удар. В результаті, зараз розвиток навичків "ядерної снайперської стрільби" є життєздатним: Коммандо з усіма трьома навичками, зокрема ті, хто спеціалізується на часі відновлення турелі, можуть тепер розгорнути ядерну турель біля ворогів на дальній відстані, негайно розгорнути ще одну на дуже близькій відстані, а потім миттєво забрати найближчу турель (згорнути обидві). Через те, що турель Акстона за передчасне згортання винагороджує коротшим періодом підзарядки активного навичку, то гравці з такою комбінацією навичків можуть часто запускати ядерну турель з екстремальної відстані, з не менш екстремальним впливом.

Навички Акстона
Турель Шабля
Партизан Порох Виживання

Випадкова вікі