FANDOM

Щось Я Не Добачаю
Здоровань
Локація Пустка Морозних Вітрів
Видає Клептреп
Рівень 1
Нагорода 53 XP, $10
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Щось Я Не Добачаю (англ. Blindsided) - друге сюжетне завдання в Borderlands 2. Видається Клептрепом в локації Пустка Морозних Вітрів. Виконується там же.

ОписРедагувати

Красунчик Джек залишив вас в Пустці Морозних Вітрів, думаючи, що ви померли, але ви врятувались та зустріли Багатофункціонального Робота CL4P-TP - останнього на Пандорі. Він назначив вас своїм міньйоном (слугою). Тепер ви повинні допомогти йому вбити Джека та врятувати Пандору. Але перед цим ви повинні розібратися з трохи більш невідкладною справою: око Клептрепа украв величезний рукопик Здоровань.  Клептреп попрохав вас повернути око.

ЦіліРедагувати

  • Відкопати Клептрепа.
  • Перемогти Здорованя.
  • Перемогти рукопиків Здорованя.
  • Добути око Клептрепа.
  • Знайти нове спорядження.
  • Взяти спорядження.

ПроходженняРедагувати

Слідуйте за Клептрепом, доки не дойдете до місця появи Здорованя. Цей рукопик трохи сильніше звичайного, але проблем виникнути не повинно. Після перемоги над ним, забирайте око та йдіть по схилу вгору. Дорогу вам перекриє Гіперіоновська баржа та Ангел допоможе вам відчинити двері. Заходьте всередину та відчиняйте скриню.

"Здоровань - мертвий, і ви повернули око Клептрепа! Тепер вам просто потрібно здибати когось, щоб це око вставити."

ПриміткиРедагувати

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі