FANDOM

Щит "Фаланга" (англ. Phalanx Shield) – навичок Акстона, який знаходиться в 3-му ярусі гілки Виживання.

«А я у хатці!»

ОписРедагувати

Турель Шабля проектує щит, котрий намагається блокувати вогонь ворогів на відстані. Союзні атаки на відстані проходять кріз нього.

ЕфектиРедагувати

  • Щит турелі (з'являється захисний купол): +1

ПриміткиРедагувати

  • Вороги все ще можуть рухатися крізь захисний екран щита без блокування. Вороги, котрі в стрибку атакують турель під щитом, спочатку зіткнуться зі щитом і завдадуть йому ушкодження, а потім впадуть крізь щит без нанесення ушкодження будь-чому всередині.
  • Щит "Фаланга" може прийняти лише встановлену кількість ушкодження, перш ніж він зруйнується. Сума ушкодження, котру щит може витримати, в даний час невідома, єдиний відомий фактор, котрий впливає на це – рівень Коммандо.
  • З використанням навичку Близнюки кожна з подвійної турелі має свій власний окремий щит, що забезпечує захист двом зонам. Шукачі можуть стояти всередині перетину двох щитів, щоб подвоїти захист.
  • В той час як щит "Фаланга" може лише поглинути обмежену кількість прямого ушкодження, то він здається дуже ефективним під час захисту будь-кого всередині його радіусу від ефектів атак по площі, котрі можуть спричинити ефект стану (наприклад, ушкодження від підпалення). Цей ефект особливо помітний під час фінальної битви з Воїном, зокрема, охорона від його атак вогняним подихом та цілковите заперечення будь-якого ефекту/ушкодження, які в іншому випадку отримуються незахищеним гравцем. Наскільки довго щит "Фаланга" не отримує прямого влучання, то можливо виживання щита на протязі повної тривалості розгорнутої турелі Шабля.
  • Щит може бути використаний для блокування нова-хвиль Гіперія Неприбацаного, якщо виставляти його безпосередньо перед генерацією нова-хвилі та ховатися всередині. Як тільки нова-хвиля закінчилася, то турель може бути згорнута та короткий час підзарядки триматиме її доступною для наступної нова-хвилі.

Навички Акстона
Турель Шабля
Партизан Порох Виживання

Випадкова вікі