FANDOM

Шрам
BL Шрам смерть
Раса Істота
Фракція Противники
Статус Живий, можна вбити
Локація Скаґова Ущелина
Гра Borderlands

Шрам (англ. Scar) - великих розмірів скаґ, що є босом в грі Borderlands. З'являється при виконанні завдання Загублена кінцівка в локації Скаґова Ущелина.

ОписРедагувати

Згідно з сюжетом, Шрам забрав штучну ногу у Т.К. Баха. Гравцеві потрібно вбити його, щоб повернути предмет і завершити місію. В Borderlands 2 з'ясується також, що саме Шрам убив дружину Ті-Кея Баха.

Тактика дій проти Шрама аналогічна тактиці проти всіх скаґів. Для початку убийте всіх скаґів в окрузі, щоб вони не заважали вам. Потім ухиляйтеся від атак Шрама, особливо від плювка коричневою рідиною, специфічної атаки цього боса, і стріляйте по його кінцівкам або в пащу, коли він її роззявляє. Використовуйте зброю з запальним ефектом.

ПредметиРедагувати

  • Зі Шрама падають стихійні артефакти 1-4 рівня в залежності від рівня самого персонажа. Після Проходження 2 можуть випасти предмети 6 рівня.
  • Є шанс, що випадає унікальний ружбай Хвиля Т.К..

ПриміткиРедагувати

  • Ворожнеча T.K. Баха і Шрама може бути відсиланням до відомого роману "Мобі Дік". У цьому випадку шипи Шрама можна уявити як гарпуни, що стирчать зі спини кита. Англ. Баха є анаграмою Ахава, капітана, Який переслідував Мобі Діка. Крім того, вони обидва ходять з протезами.
  • Як видно на зображенні, перед смертю у Шрама пропадає нога, яка знову з'являється після його смерті. Меч, який стирчить з голови Шрама, схожий на меч Мордекая.
  • Якщо Шрам помре від кислоти, то він розпадеться, а меч і сокира впадуть на землю і залишаться там.
  • За сюжетом коміксу "Borderlands - Падіння Файрстоуна" один з мечів, вштрикнутих в Шрама, був подарунком Т.К.Баха від батька Меріан (його дружини). Після її смерті, Ті-Кей спробував розібратися зі Шрамом, проте втратив ногу і зір.

Випадкова вікі