FANDOM

Шлункове Сховище
Морозильник карта
Локація Морозильник
Видає Скутер
Рівень 24
Нагорода 5319 XP, $683
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Шлункове Сховище (англ. Swallowed Whole) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Скутер в локації Сховище. Виконується в локації Морозильник.

ОписРедагувати

Розбіник на прізвисько «Коротун» осквернив один з Сідай-Ганяїв Скутера. Скутер попросив Вас знайти Коротуна в Морозильнику та вимагати відшкодування збитків. Ні, це просто жарт. Скутер хоче, щоб Ви його убили.

ЦіліРедагувати

  • Знайти Коротуна.
  • Звільнити Коротуна.
  • Убити Коротуна.
  • Звільнити Коротуна за допомогою електричної зброї (додатково).

ПроходженняРедагувати

Див. карту: 2 - вхід до печер; 3 - маяк, який приведе Вас до Коротуна, 4 - зажерливус і Коротун.

Особливістю бою є те, що Коротуна... проковтнув зажерливус. А де один зажерливус, там є і інші. З'ясувати місцезнаходження потрібної тварюки можна по ще не перетравленому розбійнику. Як тільки Ви виявите його - стріляйте з електричної зброї, щоб збити заряд щита тварюки, убиваємо тварюку, а потім і Коротуна.

"Ви трішки... вкоротили... життя Коротуна. Га? Га?"

ПриміткиРедагувати

  • Зажерливус повинен відступити в глибину печери Зажерлива Западина перед вбивством, бо інакше місія може стати забагованою і залишатися невиконаною.
  • Можна, граючи за Зер0, використавши активний навичок 0м4н4 при вкладеній достатній кількості очків у вміння Стр4т4 та екіпованій зброї з підсиленням ближнього бою, вбити зажерливуса раніше, ніж він відступить в глибину печери.
  • При грі за Майю можна, підійшовши до точки 2 (карта), захопити зажерливуса, зашлакувати його і вбити. Особливо швидко це зробити допоможе посилюючий щит, наприклад - Крапчик.

Випадкова вікі