FANDOM

Шибзопуз
Bad Maw Introduction
Та його веселі коротунчики!
Раса Люди
Фракція Бандити
Статус Живий, можна вбити
Локація Три Роги-Долина
Гра Borderlands 2

Шибзопуз (англ. Bad Maw) – це кочівник-мучитель, котрий охороняє вхід до Кровомісної Фортеці.

ОписРедагувати

Біфштекс, ватажок Кровомісів, відправив Шибзопуза в якості охоронця та хранителя ключа передніх воріт Кровомісної Фортеці. Після достатньої кількості убитих бандитів біля воріт, Біфштекс вийде на зв'язок по ЕХО та вимагатиме, щоб Шибзопуз вступив у бій для розправи з загрозою. Прибуття Шибзопуза передвіщає вступна сцена, котра показує як підйомний міст Кровомісної Фортеці опускається та з середини фортеці вистрибує Шибзопуз у двір, для нападу.

СтратегіяРедагувати

Шибзопуз поводиться подібно іншим кочівникам-мучителям з відмінностями лише в його розмірі, максимальній кількості здоров'я, завданому ушкодженню та кількості коротунів, котрих він прив'язав до свого щита. Оскільки Шибзопуз має у 18 разів більше здоров'я, ніж інші кочівники, то бій з ним може бути складним, якщо відбувається на ранньому рівні.

Інтенсивне використання активних навичків значно допомагатиме у цьому бою. Захоплення може відключити Шибзопуза на деякий час для його ушкодження, в той час як Турель Шабля, Смерт3джб4н і 0м4н4 можуть бути корисні для відволікання з метою обійти його щит. Також є гарною ідеєю кидати гранати в Шибзопуза, одночасно завжди дотримуючись безпечної дистанції від його ружбая та, що більш важливо, тримаючи заряд його щита на нулі. Будь-яка бочка, що вціліла під час зачистки подвір'я від бандитів, також може бути корисною для його вбивства.

Коротуни Шибзопуза також можуть бути використані проти нього, як тільки звільнені з полону його щита, оскільки вони не будуть дуже задоволені своїм мучителем через те, що він прикував їх ланцюгом, та негайно нападуть на нього. Персонажі в режимі Боротьба за Життя можуть завдяки щиту сконцентруватися на коротунах, щоб з відносною легкістю отримувати Друге Дихання. Кожен з цих варіантів відкриє зяючий отвір, що є стандартним для щитів Мучителя, та зробить ушкодження Шибзопуза простішим.

Іншою можливою стратегією є використання станції Сідай-Ганяй за межами воріт, для того, щоб дістатися вантажівки з катапультою, тримати безпечну дистанцію та атакувати транспортним засобом, коли Шибзопуз підходить до воріт.

ПриміткиРедагувати

  • Коротуни Шибзопуза називаються Г'юберт, Д'юберт і Луберт (англ. Hubert, Dubert, and Lubert). Це є посиланням до трьох племінників Дональда Дака: Г'юї, Д'юї та Луї (англ. Huey, Dewey, and Louie).

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі