FANDOM

Шейд
Shade
Твій новий друг
Раса Людина
Фракція NPC
Статус Живий та трохи пришелепкуватий
Локація Оаза
Гра Borderlands 2
Озвучка Бред Джексон

Шейд (англ. Shade) - один з основних персонажів у доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Також він є персонажем Історії з Прикордоння.

ОписРедагувати

Шейд - місцевий житель "з привітом" в локації Оаза і, не враховуючи Торговця Серафімів, єдиний житель цього колись процвітаючого міста. Нині місто вимерло через недостачу води - єдине джерело малопридатне для пиття. Сам Шейд через самотність та зневоднення має проблеми з головою - щоб не було нудно, він розмістив по Оазі трупи міщан з прикріпленими до них рупорами, імітуючи їх розмови та роблячи вигляд, що місто ще живе. При зустрічі з Шукачами він зразу нав'язується їм у друзі, а пізніше регулярно зв'язується з ними по ЕХО-Мережі для коментування ситуації, компліментів та кількох більш-менш вартих порад.

Сюжетні завданняРедагувати

Побічні завданняРедагувати

ФактиРедагувати

  • Вигляд Шейда схожий з персонажем Рауль Дюк (Д. Депп) з фільму/роману "Страх та Ненависть у Лас-Вегасі".
  • Бере також участь у Історії з Прикордоння, де маскується під опудало у себе в магазинчику. Фіона може попросити його про допомогу - за це у кінці епізоду робиться галочка у списку виконаних умов.

ГалереяРедагувати