FANDOM

Чого ж Я Хочу Більш Усього?
Локація Солончаки
Видає Капітан Скарлетт
Рівень 50
Нагорода $13005, 29331 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Чого ж Я Хочу Більш Усього? (англ. Two Easy Pieces) - четверте сюжетне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Видає Капітан Скарлетт в локації Солончаки. Виконується в локації Примарний Рай.

ОписРедагувати

Скарлетт каже, що є тільки один спосіб знайти втрачений скарб Капітан Блейда: Вам прийдеться відшукати чотири частини компасу Блейда та скласти його. Після цього, компас (якимось чином) вкаже шлях до втраченого Скарбу. У Скарлетт є одна частина компасу, але решту прийдеться знайти Вам. Скарлетт попросила Вас убити Гіпноса. І не тільки тому, що Він свиня, а тому, що у нього одна з частин компасу Блейда. Його можна знайти десь в Примарному Раю.

ЦіліРедагувати

ПроходженняРедагувати

Це завдання виконується в першу чергу в локації Примарний Рай, в якій мешкає Гіпнос і його банда піратів. Шлях до Гіпноса пов'язаний з труднощами в тому, що печери також населені скаґами і печерними кристалісками. Ці створіння мають декілька засідок і атакують кожного, хто входить до їхньої території.

До створінь і до Вас вороже налаштовані пірати, більша частина яких укривається в їх укріпленні в районі Гарячих Джерел. Ці пірати атакують з різних напрямків і також мають турель на дальній стороні печери. Хоча їхній супротив величезний, печера також пропонує багаточисельні перепони для використання, як укриття, надаючи стратегію бою через зачистку захисників і наступне переміщення до далекого виходу через подіуми навколо протилежної сторони.

Гіпнос і його поплічник Великий Храп знаходяться в другій половині двоступеневої печери. Щоб дістатися до них, потрібно потягнути за важіль, щоб відчинити ворота. Важіль охороняється декількома захисниками. За воротами, Великий Храп звичайно першим почне участь в бою, вриваючись в бій і використовуючи свої спарені якорі для нанесення ударів по цілі і притягнення цілі до себе. Також він притягує якорі до себе впритул і використовує їх, як щит для себе в захисній позі, котра відбиває кулі. Гіпнос аткує з середньої відстані, стріляючи з ружбая достатьньо сильно, щоб відкинути себе назад. Обидва вороги мають потужні щити, тому електричне пошкодження і електричні ефекти можуть бути корисні в виснаженні їнхніх щитів і запобіганні їх перезарядки. Інші пірати теж можуть приєднатися, хоча, якщо гравці відступають назад до воріт, цих піратів можна облишити до тих пір, доки не знищено боссів, в такому випадку Ви отримаєте приховане внутрішньоігрове досягнення Нічні Кошмари.

Гіпнос тримає свою частину компасу в скрині, відміченій маркером на карті. Після отримання цієї частини компасу, з'явиться нова завершальна ціль місії в локації Солончаки, в якій, як вважають, Гіперіон транспортує іншу частину компасу.

Гіперіонівський караван, на якому транспортується частина компасу, складається з трьох повільно рухаючихся піскоходів без наступального потенціалу. Вони охороняються декількома військовими вантажниками, котрі швидко почнуть захищати неозброєний караван. На двох піскоходах розташовані скрині зі скарбами, але на середньому розміщена частина компасу. Коли частина компасу взята, почнуть атакувати озброєні вантажники і вибухові вантажники. Гравці можуть виявити, що повернення до їхнього піскоходу у відносну безпеку - це краща тактика проти неочікуваних атак.

"Скарлет має частину компасу Капітана Блейда. Завдяки Вашій роботі по отриманню ще двох частин від Гіпноса та Гіперіонівського каравану, залишається знайти лише одну частину компасу. Краще його отримати - Ви не будете спроможні вистежити Скарб Пісків, доки компас повністю не буде відновлено."

Випадкова вікі