FANDOM

Чим Це Пахне?
Локація Грот Мисливця
Видає Сер Хаммерлок
Рівень 50
Нагорода $13005, 19554 XP, ракетниця
Гра Borderlands 2
DLC Велике Полювання Сера Хаммерлока
Тип завдання Побічне

Чим Це Пахне? (англ. Now You See It) - побічне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2. Видає Сер Хаммерлок в локації Грот Мисливця. Виконується в локації Скеля Світлоракка.

ОписРедагувати

"Хто готовий стати смердючим?"

Неподалік живе страшний зажерливус на ім'я Кровошип - і його можна принадити тільки особливим феромоном. Принадьте та вбийте його.

ЦіліРедагувати

  • Взяти пляшку феромонів.
  • Направлятися до лігва Кровошипа.
  • Розмістити флакон.
  • Випустити феромони.
  • Вбити Кровошипа (таймер 1 хвилина).

ВиконанняРедагувати

Спершу, потрібно забрати з хижі флакон феромонів, що належить Хаммерлоку, і затим віднести флакон до Скелі Світлоракка, де його може бути використано, щоб принадити Кровошипа. Лігво Кровошипа знаходиться одразу за Елітним Мостом, і в цьому місці флакон кладеться на камінь і потім розбивається, щоб запустити 1-но хвилинний таймер.

Кровошип - хижак ближнього бою, котрий з'являється з половиною запасу здоров'я, що очевидно вичерпане. Проте, ця незвичайна обставина дає неправильне уявлення про витривалість зажерливуса, так як його природній щит надзвичайно потужний. Затяжний шквал ушкодження, переважно шокового, необхідний для виснаження його щита, і після цього Кровошип може бути вбитий.

"Кровошип мертвий, а Ви кумедно пахнете.
Ще один гарний день на Пандорі."

ПриміткиРедагувати

  • Існує помилка гри, коли, граючи за мехромантку і використовуючи вміння Цап-Царап! і Яскраві Спалахи, пляшка не розбиватиметься.
  • Феромони:"Гарні для прочистки каналізації, зачистки від фарби і приваблення зажерливусів."

Акстон - Чим Це Пахне? (Велике Полювання Сера Хаммерлока)09:41

Акстон - Чим Це Пахне? (Велике Полювання Сера Хаммерлока)

Випадкова вікі