FANDOM

Цілим та Неушкодженим
Цілим та неушкодженим
Локація В'їдливі Печери
Видає Маркус
Рівень 17
Нагорода 3859 XP, $868, реліквія Вигідна Пропозиція / ружбай Серцеїд
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Цілим та Неушкодженим (англ. Safe and Sound) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Маркус, в локації Сховище.

ОписРедагувати

Під час нападу на Сховище, вибуховою хвилею винесло з магазина Маркуса сейф і викинуло десь за межею міста. Маркус попросив Вас відправитись в Діру під Сховищем і повернути йому вміст сейфу.

ЦіліРедагувати

  • Знайти сейф.
  • Убити скватерів в Сховищі: 0/25 (додатково).
  • Забрати сейф.
  • Відчинити сейф.
  • Підняті непристойні світлини: 0/3.
  • Віднести світлини Маркусу.
...АБО...

ПроходженняРедагувати

Після того, як гравець знайде сейф у В'їдливих Печерах, величезний кристаліск, названий Голубчиком (англ. Blue) вибереться з-під землі. Голубчик відрізняеться від звичайних кристалісків тим, що може генерувати вибухаючих "міні-кристалісків", котрі переслідують гравця в тих місцях, куди Голубчик дістатися не спроможний. Він також має в своєму арсеналі дистанційну атаку електрикою, котра може розрядити щит гравця дуже швидко. Після того, як гравець відкриє сейф, Маркус Кінкейд і Моксі зв'яжуться з ним за допомогою ЕХО та гравцю буде запропонований вибір: віднести вміст сейфу Маркусу або Моксі. Маркус дасть гравцю унікальну реліквію Вигідна Пропозиція, а Моксі - іменний ружбай Серцеїд.

КартаРедагувати

"Ви знайшли відверті світлини Моксі і з'ясували, принаймі, одну річ - або, якщо бути анатомічно точним - дві, яких Маркус, мабуть, цінить більше вигоди."

ГалереяРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Підвищений шанс, що при вбивстві, із Голубчика може випасти легендарний щит Панцир.
  • Такі ж світлини можна знайти в одному з контейнерів при підйомі до капітана Флінта в локаціі Південний Шельф (коли падають залізні стіни, за ними 4 контейнери з мобами. У другому зправа й можна знайти світлини).

Випадкова вікі