FANDOM

Хантер Хеллквіст
Хантер Хеллквист.png
Раса Людина
Фракція Гіперіон
Статус Живий, можна вбити
Локація Серце Пустелі-Кладовище
Гра Borderlands 2

Хантер Хеллквіст (англ. Hunter Hellquist) - радіоведучий, що працює на Гіперіон. Його шоу "Це є так!" є Гіперіонською Службою Правди, що поширює брехливі свідчення стосовно Шукачів та Червоної Варти, у цей час возвеличуючи Красунчика Джека. Записи його шоу можна чути у Сховищі - по мірі проходження з'являються нові. Його офіс містить записи про події до подій Borderlands 2, а саме руйнація Гіперіоном Нової Гавані.

Його можна зустріти та вбити у локації Серце Пустелі - Кладовище під час завдання Завтра Ніколи Не Вмре. Його радіостанція знаходиться на схід від телепорту. У бою стріляє імпульсами з супутникової антени. Після завершення бою Гіперіон відправить на станцію Вантажників.

ЗдобичРедагувати

ЦікавеРедагувати

  • На спині у нього висить бумбокс-радіо-рація. Для виконання досягнення Кінець програми треба вбити ді-джея з вимкнутим бумбоксом.
  • Якщо після вбивства взяти ЕХО-Запис у кіоску у Сховищі, продавець подякує гравця за те, що Хеллквіста більше не буде чутно.
  • Назван на честь креативного директора Gearbox - Пола Хеллквіста.
  • Під час завдання (не після його) можна вбити його двічі - або зброєю з великим радіусом ураження (граната, вибухова зброя), або Смертеджбаном Ґейдж (він проходить крізь стіни). Тоді, після відкриття дверей, ми отримаємо знову живого ді-джея!

Випадкова вікі