FANDOM

Халепа, вишколена Клептрепом
Халепа, вишколена Клептрепом.png
Локація Зажерливі Шахти
Видає Клептреп
Рівень 50
Нагорода $6502 , 4301 XP, щит / реліквія
Гра Borderlands 2
DLC Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона
Тип завдання Побічне

Халепа, вишколена Клептрепом (англ. The Claptrap's Apprentice) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

ОписРедагувати

"Час настав для того, щоб Клептреп покрасувався своїми навичками. Очікувати можна що завгодно."

Клептреп обзавівся чарівною бородою та паличкою, і тепер вирішив випробувати свої магічні здібності. Він хоче, щоб Ви стояли поряд і вражено дивилися на те, як він кидає вогняні сфери та іншу нісенітницю.

ЦіліРедагувати

  • Слідувати за Клептрепом.
  • Стати свідком магії.
  • Убити Мітли.
  • Убити Палаючі Мітли.
  • Убити Гігантські Палаючі Мітли.
  • Убити Шибайголові Гігантські Палаючі Мітли.
  • Покінчити з мітлами: 0/4.

ВиконанняРедагувати

Отримавши бороду і повністю заряджену паличку, Клептреп тепер готовий продемонструвати його майстерність в магії. Він веде дорогою до природньої сцени, на яку він переходить, щоб показати його нову знайдену силу. Проте, його перше заклинання йде шкереберть і він викликає Мітлу. Бажаючи видалити його нове творіння, Клептреп потім випадково створює таку ж другу, а затим у пориві відчаю намагається знищити обох, лише для того, щоб викликати ще двох.

Після цього Шукачі Хранилища направлені, щоб знищити мітли, хоча розправа над ними дає невелику паузу в бою, так як ще більше мітел з'являється і замінює їх. Клептреп приймає рішення позбавити сили Мітел, проте його заклинання мають протилежний ефект: спершу відбувається трансформація їх в палаючі версії, а потім - збільшення їх до гігантських розмірів. Також він ненавмисно послаблює самих Шукачів Хранилища, спричиняючи значного зниження швидкості руху у персонажів. Різні повторення Мітел стійкі до запальних атак, в той час, як більшість інших видів ушкодження може бути використане дуже ефективно проти них. Їхні тонкі профілі роблять їх складними цілями для деякої звичайної зброї, проте вибухове ушкодження, направлене в іхні відра і їхню щетину, ловить їх в радіус, в якому вони знищуються швидко.

"Магія: навіть ні разу."

ПриміткиРедагувати

  • Після здавання місії, Клептреп повністю зникає з локації Зажерливі Шахти, але він з'являється знову, якщо гру перезапущено.
  • Оригінальна назва місії запозичена з поеми The Sorcerer's Apprentice 1797 року, в якій описуються витівки молодого учня чарівника, котрий оживляє мітлу із все більш страшними наслідками.

Зер0 - Халепа, вишколена Клептрепом (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)05:35

Зер0 - Халепа, вишколена Клептрепом (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)

Випадкова вікі