FANDOM

Lilith phased.jpg

Ліліт при виході зі Стрибка.

Фазовий Стрибок (англ. Phasewalk) - активний навичок Ліліт у Borderlands. Фазовий стрибок робить Ліліт невидимою для супротивника, невразливою і збільшує швидкість пересування. При виході з фазового стрибка відбувається фазовий вибух, який завдає шкоди всім противникам навколо точки виходу. Втрати від уміння зростає з вашим рівнем і за допомогою артефактів. Звичайне час відновлення 36 секунд.

Взаємодія з іншими навичкамиРедагувати

  • Неочікувана Поява  - перехід у фазовий стрибок може осліпити ворогів. Шанс +20% (до +100%).
  • Вогник Серця - у стані фазового стрибку ви оновлюйте 1% здоров'я в секунду (до +7%).
  • Недосяжна... - прискорює перезарядку фазового стрибка на 3 секунди (до 16 секунд).
  • Фазовий удар - ближньобійна атака у режимі фазового стрибка наносить додатково 160% пошкоджень (до +800%).
  • Затемнення - вбивство ворога прискорює перезарядку фазового стрибка на 1,2 секунди (до 6 секунд).
  • Смілива - збільшує супротив пошкодженням на декілька секунд після фазового стрибка. +14% супротив (до +70%).
  • Сяйво - у стані фазового стрибку ви наносите ворогам пошкодження електрошоком. Його сила залежить від вашого рівня та рівня навичка (до +5).

ПриміткиРедагувати

  • Існує глюк, при якому можна нанести два удари у стані Стрибка (а не один).
  • Можна використовувати фазовий стрибок при стрибках, так можна стрибати далі і заплигувати на недоступні раніше місця.
  • Після подій першої частини гри стало відомо, що сила Ліліт стала ще більш руйнівною через ерідій.
  • Під час фазового стрибка не можна стрибати.

Навички Ліліт
Фазовий Стрибок
Маніпулятор Елементарій Найманий Вбивця

Випадкова вікі