FANDOM

Фаетон (англ. Helios) – навичок Майї, який знаходиться у 2-му ярусі гілки Катаклізм.

ОписРедагувати

«Складно бути богом»

Коли Майя бере ворога в Захоплення, вогняний вибух ушкоджуватиме та підпалюватиме все поблизу.

ЕфектиРедагувати

  • Рівень ушкодження Фаетон: +1 за рівень навичку
Рівень 1 2 3 4 5
Рівень ушкодження +1 +2 +3 +4+5
Рівень 6 7 8 9 10 11
Рівень ушкодження +6 +7 +8 +9 +10+11

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу ЛисичкаВідьма, Завойовниця та Легендарна Завойовниця.

ПриміткиРедагувати

  • Червоний текст - посилання на книгу Братів Стругацьких "Складно бути богом".
  • Фаетон - смертний син Геліоса, бога Сонця. Одного разу Фаетон попросив батька поводити сонячну колісницю "щоб усі знали, чий він син". Геліос вагався, бо це була небезпечна робота, але погодився. Дарма - колісниця була зруйнована і син наказав довго жити.
  • Ушкодження навичку лінійно збільшується залежно від рівня навичку та експоненційно в залежності від рівня гравця. Ушкодження, що завдано цією здібністю, розраховується відповідно слідуючій формулі: 1.6 × R × 1.13L, де R - рівень навичку, а L - рівень гравця.
  • Ефективно використовувати цей навичок з навичком Циклічність.
  • Модифікатор Лисичка при вивченому навичку збільшує тимчасове ушкодження вогнем, а реліквія Стихії, навпаки, збільшує миттєве ушкодження.
  • Якщо ворога неможна взяти в "захоплення" (як, наприклад, землетряса), то Фаетон все одно буде активований і завдасть ушкодження.

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм

Випадкова вікі