FANDOM

Упсь!
Локація Іржава Ущелина
Видає Герберт
Нагорода $13005 19554 XP, Пустельний Яструб
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Упсь! (англ. Whoops) - сьоме сюжетне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Видає Герберт в локації Іржава Ущелина. Виконується в локації Очисний Завод Уошберна.

ОписРедагувати

При спробі дістати останню частину компасу капітана Блейда зі скрині, Ви ненавмисно розбили її на дрібні шматки. Герберт занепокоєний ситуацією, що склалася, і пропонує Вам свою допомогу. Якщо Ви зможете знайти декілька зразків клейкого полікрайтену на очисному заводі Уошберна, Герберт зможе полагодити ту частину компасу, в знищенні якої Ви трішки винні.

ЦіліРедагувати

  • Увійти до очисного заводу Уошберна.
  • Зібрати полікрайтен: 0/4.
  • Убити H3RL-E.
  • Повернутися до Герберта.
  • Віддати Герберту полікрайтен.
  • Віддати Герберту його подарунок (додатково).
  • Повернутися до капітана Скарлетт.

ПроходженняРедагувати

Усього чотири зразки полікрайтену розкидано по очисному заводу Уошберна, вони розміщені таким чином, що Ви зазираєте в більшість куточків локації. Всі частини легко знайти, так як вони відмічені активними мітками на карті.

В локації багато різних вантажників, тому влучна в'їдлива зброя, котрою можна поцілити по уразливим з'єднанням роботів, являється оптимальною. Всередині локації ви зможете вибрати відстань для бою від близької до дальньої, таким чином використання вибухової потужності ближнього бою являється життєздатною тактикою при виборі зброї.

В дальньому кінці очисного заводу Уошберна є район Шлаковий схрон: потрапивши в цю зону, вороття назад немає, шлях назад буде занадто високо для стрибка. Два шибайголових вантажники, які знаходяться тут, активуються і почнуть атакувати одразу ж, як тільки хтось потрапляє до району. Укриттів тут вдосталь, вони надають можливість зникнути з поля зору одного вантажника, в той час, як виводите з ладу іншого. Не забувайте остерігатися декількох вибухових барелів, що розташовані тут.

Як тільки вантажників знищено, заставка повідомляє про прибуття H3RL-E - гігантський вантажник монолітної конструкції, високо на спині у якого вмонтовано пускову установку для кидання барелями. Барелі летять високо по дузі, від них не важко ухилитися, і мають ефект вибухати в польоті. H3RL-E захищений потужним щитом. Критичні точки у нього знаходяться в тих же місцях, що і у меньших вантажників: оптичний сенсор і з'єднання.

Бій проти H3RL-E не такий складний, як могло б здатися, завдяки багатьом укриттям, що надаються вантажівками, припаркованими в зоні. Тримайтесь близько до однієї з них, щоб уникнути вибухових барелів, так як вантажівки забезпечують досить великі перешкоди, за якими можна сховатися для тривалого відпочинку. На довгих відстанях, барелів можна уникати взагалі, просто біжіть попереду зон влучання барелів. В бою продовжуйте використовувати таку ж саму зброю, що є ефективною й проти звичайних вантажників, але щоб виснажити заряд його щита, потрібно переключитись на шокову зброю, або навіть на ракетницю з високим пошкодженням, так як великий розмір цілі - це перевага для використання ракетниці.

Як тільки останній шматок полікратену буде знайдено, і полікрайтен повернено Герберту, то він може поремонтувати свою частину компасу. Герберт простягне частину компасу Вам, після того, як закінчить його збірку. В цей момент стає доступною додаткова ціль завдання. Якщо гравці обирають віддати йому його подарунок, то незабаром дізнаються, що в дійсності це була бомба, коли вони мимоволі виконали приховану задачу Скарлетт - жорстоко позбавити себе від її залицяльника.

"Нарешті! З ремонтом і функціонуванням останньої частини, Ви в змозі зібрати компас Капітана Блейда і викрити розміщення Скарбу Пісків."

ПриміткиРедагувати

  • Полікрайтен: "Корисний для будівництва частин компасу. Щасти в цьому!"
  • Якщо гравці обирають не давати Герберту його особливий подарунок, Скарлетт нічого не коментує, в той час, як вони віддають йому подарунок, Скарлетт є, що сказати.

Див. такожРедагувати

Випадкова вікі