FANDOM

Турель Шабля (англ. Sabre Turret) - активний навичок Акстона. Бойова турель, що встановлюється на полі бою. Солдат кидає спеціальну капсулу, що розгортається у турель. Базова тривалість дії - 20 секунд.

ОписРедагувати

Натисніть кнопку навичка, щоб розмістити турель «Шабля», що автоматично стрілятиме у ворогів. Якщо ви знаходитесь поряд із туреллю, натисніть кнопку дії, щоб забрати її та трохи пришвидшити перезарядку навичка.

ПокращенняРедагувати

Турель можна та варто модифікувати.

  • Навичок Караульний збільшує кількість пострілів у черзі та тривалість дії турелі. На турель встановлюється кулеметна стрічка.
  • Зелена Мітка збільшує точність турелі на 15-50%.
  • Випалені Землі - на турелі виникає подвійна ракетна установка. Вона випускає 22 ракети та робить коротку перерву.
  • Подвійний Капець додає другий ствол до турелі. Обидва починають стріляти шлаковими кулями, що послаблює ворогів.
  • Телепорт - турель розгортається у місці, вказаному прицілом гравця. Збільшує міцність турелі на 110%.
  • Ядерний Удар - при встановленні турель робить вибухову хвилю. Анімація ідентична вибуху будівничого або ракети Нюкема.
  • Щит "Фаланга" - турель створює захисний купол, що витримує більшу частину пошкоджень, проте тимчасово вимикається при перевищенні норми міцності. Щит захищає усіх союзних гравців, що знаходяться коло турелі.
  • Магнетизм замінює основу турелі на магнітну підставку, що кріпіться на будь-яку тверду поверхню.
  • Навичок Близнюки дозволяє по черзі встановити дві турелі. Усі покращення діють на обидва агрегата.

ПриміткиРедагувати

ГалереяРедагувати

Навички Акстона
Турель Шабля
Партизан Порох Виживання

Випадкова вікі