FANDOM

"Обожнюю цю бісову чортяку!"

"Як жива людина!"

" Ефективна та дієва."

Роланд про турель.

Турель Скорпіон (англ. Scorpio Turret) - автоматична розгортаєма турель і активний навичок Роланда. Залишилась у нього після служби у Червоному Списі.

ОписРедагувати

Окрім вогневої підтримки має щит, що не пропускає кулі та снаряди. При прокачуванні може лікувати, подавати амуніцію та стріляти ракетами. Перезарядка - 100 секунд (без прокачування).

Навички ТуреліРедагувати

Дерево ПіхотиРедагувати

  • Напарник – збільшує потужність турелі на 7% (до 35%).
  • Ракетний залп – турель стріляє керованими ракетами. Залп кожні 8 секунд (до 4 секунд).

Дерево ПідтримкиРедагувати

  • Боєкомплект  – гравці біля турелі поповнюють запас патронів для екіпірованої зброї. +1 до швидкості поповнення патронів (до +5).
  • Шквал – збільшує кількість пострілів турелі у одній черзі на 1 (до +5).
  • Встановлення... – прискорює перезарядку турелі на 20% (до 100%).
  • Шарова роздача – турель периодично викидує припаси кожні 7 секунд (до 3 секунд).

Дерево МедикаРедагувати

  • Рятівниця – команда біля турелі поповнює здоров'я на 1% в секунду (до 5%).
  • Очухання – турель може оживляти поранених. Шанс на оживлення 14% (до 70%).

ПерезарядкаРедагувати

Прискорення перезарядкиРедагувати

На відміну від інших навичків, Турель Роданда перезаряджається стільки, скільки стріляла. Отже, якщо вона стріляла 20 секунд, то при згортанні її перезарядка буде сягати 20 секунд, а не стандартних 100.

  • Очікувана підмога – попадання у ворога прискорює перезарядку турелі. Працює з перервою у 2 секунди, починається з -1 секунди (до -5 секунд за попадання кожні 2 секунди).

ПриміткиРедагувати

  • Турель активується 2-3 секунди, після чого стріляє 5-7 чергами.
  • Кидання турелі перериває анімацію кидання гранати. Отже можна кинути одночасно і гранату, і турель. І поки турель буде розгортатися, противник буде пошкоджений гранатою.
  • Подібні турелі використовують солдати Червоного Списа. Турельні щити бувають червоного, синього та зеленого кольорів. У Роланда вони фіолетові.
  • Щит може бути збитий. Проте малий розмір турелі та її міцність ускладнює її знищення.
  • Турель ліпше направляти на групи ворогів, щоб вона не "думала, кого вибирати".
  • У Borderlands 2 турель Роланда стріляє енергетичними кулями, лікує та поставляє амуніцію.
  • У Borderlands 2 є автомат, названий на честь турелі - Скорпіон.
  • У Borderlands: The Pre-Sequel такий навичок є у Клептрепа-Халепа - ТУРЕЛЬ.СЛУГА.EXE.

Навички Роланда
Турель Скорпіон
Піхота Підтримка Медик

Випадкова вікі