FANDOM

Три Роги-Долина
Місцевість | Карта

400px-Bl23hornvalley

Три Роги-Долина
Моментне переміщення Три Роги-Долина
Сусідні локації Кровомісна Фортеця, Піски, Пар і Електрика Шульги, Заповітна Зона, Три Роги-Вододіл, Морозильник
Жителі Бандити, Скаґи, Землетряси
Гра Borderlands 2

Три Роги-Долина (англ. Three Horns - Valley) - локація в Borderlands 2.

ОписРедагувати

Представляє з себе зелену долину з великою кількістю гейзерів. На південному заході локації знаходиться мотель "Щасливий Хряк", який покинутий і знеструмлений, після того, як Кровоміси вбили всіх місцевих жителів. Після відновлення живлення (див завдання Є Хто Небудь?.) Ви отримаєте доступ до дошці об'яв і до торгівельних автоматів. У самому низу локації знаходиться Заплава розколотого черепа, де розмістилися бандити.

У центрі локації є бандитський табір Пар і Електрика Шульги, в якому є вхід у відповідну локацію. На півдні розташувалася Кровомісна Фортеця і невеликий табір, який носить назву фавели Кровомісів. Недалеко від цього місця є перехід в локацію Піски.

На сході можна знайти Печеру моторошних експериментів, де знаходиться Доктор Милосерд і його посіпаки.

Цікаві місцяРедагувати

Мотель "Щасливий Хряк"Редагувати

Мотель представляє з себе пару будиночків з насосною станцією, яка подає енергію в Сідай-Ганяй, торгівельні автомати і на дошку об'яв. В одній з кімнат мотелю, судячи з усього, проводився якийсь демонічний ритуал.

Печера моторошних експериментівРедагувати

Лігво Доктор Милосерда, в якому крім нього мешкають групи бандитів і кочівників.

Фавели КровомісівРедагувати

Невелике поселення навколо головного входу в Фортецю. Тут можна зустріти Шибзопуза.

Пар і Електрика ШульгиРедагувати

Велика насосна станція, яка розташована недалеко від лігва Милосерда. Захоплена бандитами.

Заплава розколотого черепаРедагувати

Заплава, де розташований бандитський табір. У цьому таборі можна знайти три скрині (біла, і дві бандитських). Так само в цьому таборі виконується завдання Крізь Вогонь і Воду.

Льодові джерелаРедагувати

ВорогиРедагувати

Особливі ворогиРедагувати

ЗавданняРедагувати

ДосягненняРедагувати

КартаРедагувати

ГалереяРедагувати

Основна стаття: Три Роги-Долина/Галерея

Випадкова вікі