FANDOM

Тортури Кріслами
Тортури Кріслами
Локація Сховище
Видає Патріція Танніс
Рівень 25
Нагорода 2858 XP, $765
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Тортури Кріслами (англ. Torture Chairs) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Патріція Танніс в локації Сховище. Виконується там же.

ОписРедагувати

Багато років тому Красунчик Джек катував Патріцію Танніс і відібрав у неї ключ від Хранилища. Танніс по якійсь причині хоче, щоб ви знайшли її щоденники, в яких вона описує те, що зробили з нею Джек і його підручні.

ПроходженняРедагувати

Вам достатньо пробігтись по Сховищу та зібрати аудіощоденники Танніс. Вони розкидані в п'яти місцях.

Див. карту:

  1. - Патріція Танніс.
  2. - Запис 1.
  3. - Запис 2.
  4. - Запис 3.
  5. - Запис 4.
  6. - Запис 5.

Текст записівРедагувати

Я сховала великий матеріал, котрий зібрала після відчинення Хранилища п'ять років тому. У припадку гострої параної я не записала, в яких місцях тепер знаходяться ці відомості. Знайди їх для мене і я тебе щедро... А, ти чекаєш, що я скажу «щедро винагороджу»?

Запис 1Редагувати

Мене переселили до Сховища всупереч загальним бажанням. І моєму - ніколи не хотіла жити тут. Я була рада дожити свої дні в незвичайному житлі з двома стільцями на стелі, яких я зустріла в барі. О, вони чарівні. Майже не розмовляють англійською... Якщо ти не знаєш, що таке стілець на стелі, мені шкода твого витраченого життя.

Запис 2Редагувати

Я повинна поговорити про Сувоєрога в кімнаті. Причиною мого переїзду стали тривалі й систематичні катування від рук спільників Джека. Роланд і його розвинуті грудні м'язи були достатньо люб'язні, щоб вручити мені ключа від Хранилища після пробудження Руйнатора, не плутати з Воїном. Серйозно, між ними нічого спільного.

Запис 3Редагувати

Ох так, тортури! Декілька разів я ввічливо просила запобігти необхідних заходів проти бактерій на інструментах, але мої слова попадали у вуха до ідіотів. Вони знову врізалися в мою плоть, я періодично втрачала свідомість і шепотіла стільцям на стелі, що все буде добре. Клорк спочатку боявся, всі його чотири ноги дрижали на холодній стелі, але він знав, що заради мене він повинен бути сильним. Тоді вони зайнялися його братом, Філіпом.

Запис 4Редагувати

Філіп... я, я просто... Філіп був таким хоробрим. Він був таким хоробрим заради мене, коли пилки почали відтинати його ноги від тіла. Клорк кричав від болю за брата, навіть коли один з катів сів на нього та приглушив його крики. Останнє, що промовив Філіп, перед тим, як відправитися в дерев'яний рай, було: «Я кохаю тебе, Петті, кохаю тебе». І потім він помер.

Запис 5Редагувати

Тут, в Сховищі, самотньо. Звичайно, Клорк бубонить щось під стелею, але це не те. Джек багато відібрав у мене... Джек відібрав єдине щастя, яке у мене було в цих безглуздих пошуках Воїна та влади. Помста безглузда, як музика, але я дозволю собі помститися, я дозволю собі сприяти його крахові. Запам'ятай мої слова, Джек: ти скоро помреш.

"А-а... хроніки моїх тортур. Мабуть, підігрію холодне какао та знову їх прослухаю."

ПриміткиРедагувати

  • Завдання відмічене в журналі, як "Складне" і його рівень помітно вищий поточного рівня персонажу, але, як видно, виконати це завдання не становить ніякої складності.

Випадкова вікі