FANDOM

Тирильник
Локація Тінь Ненависті
Видає Сер Ґаллоу
Рівень 50
Нагорода $6502, 4301 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Тирильник (англ. Loot Ninja) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎ до Borderlands 2.

ОписРедагувати

"Дружба - це важливо. Здобич - ще важливіше."

Лицар на ім'я Сер Ґаллоу підозрює, що один із його друзів - тирильник. Іншими словами, хтось викрав усе спорядження ворога, якого убили лицар і його приятелі. Сер Ґаллоу попросив убити всіх його друзів і дізнатися, хто викрав здобич.

ЦіліРедагувати

ВиконанняРедагувати

На карті відмічено маркерами місцерозташування трьох лицарів. Сера Рагу може бути важко визначити, так як він знаходиться на скелястому виступі під балконами замку.

В районі з кожним лицарем є ціль, яку потрібно обшукати, проте кожен проведений обшук викликає гнів відповідного лицаря. Кожен лицар вразливий до в'їдливого ушкодження.

Коли останнього з лицарів знищено, Сер Ґаллоу все ще згоден запропонувати винагороду, котру він пообіцяв, проте коли він іде, щоб отримати нагороду зі своєї дерев'яної скрині, то його швидко з'їдає замаскований під скриню зі здобиччю Мімік. Мімік швидко поступається під вогняними атаками або пострілами з ружбая, а після цього місію можна здати.

"Вбивство: цілком нормально. Крадіжка здобичі у когось, кого Ви убили: неприйнятно."

ПриміткиРедагувати

  • Об'єднані імена в оригіналі Sir Boil (Сер Узвар), Sir Mash (Сер Пюре) та Sir Stew (Сер Рагу) формують посилання до сцени фільму Володар перснів: Дві вежі (The Lord of the Rings: The Two Towers), в якій Сем намагається пояснити Горлуму, що таке "картопля" і що з неї можна приготувати "Boil 'em, mash 'em, stick 'em in a stew" (приблизний переклад: "Зваріть її, зробіть з неї пюре, додайте її до тушкованого м'яса").

Зер0 - Тирильник (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)-005:01

Зер0 - Тирильник (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)-0

Випадкова вікі