FANDOM

Теорія Брехні
Теорія Брехні
Локація Сховище
Видає Сем
Рівень 25
Нагорода 531 XP, $136, щит Порядок
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне
Попередження!
Ця стаття містить деталі, що розкривають сюжет гри.

Теорія Брехні (англ. BFFs) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Сем (одна з групи злодюжок) в локації Сховище. Завдання виконується там же.

ОписРедагувати

Четверо мешканців Сховища сперечаються про те, хто вкрав спільні гроші. Тільки ОДИН з них говорить правду, інші - обманюють. Ви повинні з'ясувати, хто вкрав гроші, та застрелити мерзотника.

ЦіліРедагувати

  • Поговорити з Джимом.
  • Поговорити з Лінді.
  • Поговорити з О'Кантлером.
  • Поговорити з Сем.

ПроходженняРедагувати

Ви поговорили зі всіма злодіями, тільки ОДИН з яких говорить правду. Лінді сказала, що гроші украла Сем. Сем сказала, що гроші вкрав О'Кантлер. Джим сказав, що не брав гроші. О'Кантлер сказав, що Сем каже неправду.

(спойлер: Гроші украв Джим. Це можна зрозуміти слідуючими способами:)

(спойлер: 1) У Джима на спині мішок із знаком $. Ваш Кеп.)

(спойлер: 2) Метод логічного міркування. Якщо Лінді говорить правду, то всі решта автоматично говорять неправду, не виключаючи Джима, котрий сказав, что він гроші не брав.)

(спойлер: 3) Сем говорить, що гроші взяв О'Кантлер. А він каже, що Сем говорить неправду. Якщо висказування Сем взяти за істине, то виходить О'Кантлер каже неправду і Джим каже неправду.)

(спойлер: 4) Якщо уявити, що Джим говорить правду, то вислови Сем і О'Кантлера викликають парадокс.)

(спойлер: 5) Виходячи з цього, стріляємо в Джима.)

"Ви розрядили напружену ситуацію".

ПриміткиРедагувати

  • Українська назва є посиланням на детективний серіал "Теорія Брехні" (англ. Lie to me).
  • Чотири злодія названі в честь теперішніх і колишніх організаторів, орієнтованого на ігри підкасту Podtoid, що являється частиною сайту Destructoid (блог, сконцентрований на відеоіграх): O'Кантлер (Тофер Кантлер - Topher Cantler), Джим (Джим Стерлінг - Jim Sterling), Сем (Семіт Саркар - Samit Sarkar), і Лінді (Аарон Лінді - Aaron Linde). Ентоні Барч (Anthony Burch), провідний автор Borderlands 2, був співорганізатором підкасту перед тим, як залишив Destructoid задля переходу на постійне місце автора в Gearbox Software.
  • Стрибнувши Джиму на голову, Ви його вб'єте, але місія не буде закінчена. Це дозволяє гравцям отримати грошей. Цю процедуру можна повторити після повторного заходу в гру.
  • Нагородою за завдання буде унікальний щит Порядок.
  • Незалежно від того, правильно Ви обирете злодія або ні, ви отримаєте нагороду.

Випадкова вікі