FANDOM

Тейлор Кобб
Тейлор
З Фритюрницею
Раса Людина
Фракція Бандити
Статус Живий, можна вбити
Локація Східні Іржавини, Джейністаун
Гра Borderlands

Тейлор Кобб (англ. Taylor Kobb) - міні-Бос у Borderlands. Можна знайти в локації Східні Іржавини. Перший раз з'являється в завданні Джейністаун: Таємна зустріч.

ОписРедагувати

Джейніс Кобб і Тейлор Кобб з самого народження не злюбили один одного. Влада - єдине, що їх цікавило. Суперництво братів наростало, але у відкриту війну не перетворювалося. Брати використовували отруту, найманих вбивць, пастки і з кожною сутичкою ставали тільки розумніше і хитріше. Зрештою Джейніс відвоював Джейністаун і відправив Тейлора у вигнання. Патріція Танніс посилає шукачів хранилища до Тейлора, щоб той дав їм прохід в Затоку, де знаходиться наступний фрагмент ключа. В обмін на прохід шукачі вплутуються в братську міжусобицю і здуру призводять Тейлора Кобба до влади. Зрозумівши, що зробили помилку, вони швидко виправляють наслідки, вбиваючи останнього.

СтратегіяРедагувати

Тейлор Кобб володіє унікальною ракетницею Фритюрниця. Також його охороняють двоє здоровил і дві ракетні турелі. Першим ділом знищіть турелі здалеку, потім позбудьтеся здоровил, після чого беріться за Тейлора.

ГалереяРедагувати