FANDOM

Тедіор
Tediore
Засновник Невідомо
Спеціалізація Оновлення патронів, метальна зброя
Статус Існує, діє
Гра Borderlands, Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel

Тедіор (англ. Tediore) - один із виробників зброї на Пандорі. Головною особливістю зброї є дуже швидка перезарядка зброї. В оригінальній грі існують легендарні види зброї Тедіор, ща мають функцію регенерації боєприпасів.

У другій частині гри зброя від Тедіор отримала нову особливість. При перезарядці Гравець кидає зброю як гранату, сила вибуху пропорційна кількості набоїв залишених в магазині.

Тедіор позиціонує себе, як продавця зброї по доступним цінам.

Tumblr mbjjbsxoEx1qek5v4o1 1280

Інструкція по використанню.

Borderlands

ПродукціяРедагувати

Унікальна зброя:Редагувати

Легендарна зброя:Редагувати

Модифікатори класу:

  • Брік - Берсерк, Бомбардир, Людина Тедіор
  • Мордекай - Рейнджер, Сміттяр

Модифікатор гранат:

Щити:

Перламутрова зброя:Редагувати

ВикористанняРедагувати

....

Основні рисиРедагувати

ПриміткиРедагувати

Borderlands 2

ПродукціяРедагувати

Матеріали, кольори та рідкістьРедагувати

Звичайна зброя неабияк пошарпана часом. Створена з застосуванням матеріалів минулого покоління. На білому корпусі видно численні сліди забруднень.

Незвичайна зброя виконана з тих же матеріалів що і звичайна зброя. На світло-жовтому корпусі нанесений логотип "Тедіор".

Унікальна зброя виконана із застосуванням матеріалів нового покоління. Корпус виконаний з вуглецевого волокна блакитного відтінку. Всі металеві частини пофарбовані в чорний колір.

Рідкісна зброя виконана за технологіями унікальної зброї. Корпус виготовлений із застосуванням вуглецевого волокна чорного кольору. Металеві частини пофарбовані в чорний колір.

Легендарна зброя виконана в індивідуальних колірних схемах. У ній застосовуються різні матеріали: від звичайних до тих, які не характерні для Тедіора

Серафімська зброя у своїй колірній схемі має велику кількість хромованих деталей як в основному, так і в додатковому кольорах. Так само використовуються синій і чорний кольори.

Перламутрова зброя, єдина на даний момент - Месник виконана з матеріалів рідкісної зброї.

Додаткові матеріалиРедагувати

Tiny Tina's Assault on Dragon Keep

Серійна зброя:Редагувати

Унікальна зброя:Редагувати

Легендарна зброя:Редагувати

Серафімська зброя:Редагувати

Перламутрова:Редагувати

Модифікатори гранат:Редагувати

Щити:Редагувати

РекламаРедагувати

РоликРедагувати

  • Здоровенькі були, місіс Тедіор!
  • Привіт, Джон! Як ся маєш?
  • Хвилююсь.
  • Справді? Що таке?
  • Я дуже хочу захистити свою сім'ю від орд психопатів та збочинців, але у мене малувато грошей.
  • О, Джон, не хвилюйся! Корпорація «Тедіор» випускає висококласну зброю, що не б'є по кишеням!
  • Але я втратив обидва великих пальці під час трагічного сексуального експерименту з дружиною... і тепер не можу перезаряджати зброю!
  • Не біда, Джон! Наша запатентована система перезарядки працює з такою швидкістю, яка конкурентам і не снилась! Великі пальці тобі не знадобляться!
  • Здорово! Будь вони у мене, я б схвально підняв їх уверх! Ха-ха-ха-ха!
  • Ха-ха-ха-ха!
  • Я навіть не можу взяти дитину на руки...

Радіо рекламаРедагувати

  • Приві-іт! Корпорація «Тедіор» оголошує, що ви можете купити три автомати Тедіор за ціною одного пістолета! Кому потрібна сила стихій або руйнівні пошкодження, якщо ви зможете перезаряджати зброю за мить? Зробіть замовлення прямо зараз, і ви отримайте набір Тедіор для всієї сім'ї: три ружбая, чотири автомати і маленьку ракетну установочку для найменшеньких!
  • З вами міссіс Тедіор. Я не збираюсь говорити про те, що той, хто витрачає величезні суми на зброю з безглуздостями як «сили стихій» чи «руйнівні пошкодження», швидко розориться, залишиться без оселі, їжі та ліків і врешті-решт дійде до того, що бажання захиститися зведе його в могилу. Що ви, я ні в якому разі цього не стверджую! Я просто хочу нагадати вам: зброя Тедіор настілько дешево, что ви зможете запастися цілим арсеналом, і у вас ще залишуться гроші, скажімо, на машину! На дім! На їжу! «Тедіор» - зброя має бити по ворогам, а не по гаманцям.

Цікаві фактиРедагувати

ГалереяРедагувати

ВідеоРедагувати

Borderlands 2 Weapons Trailer 2 (Tediore)01:16

Borderlands 2 Weapons Trailer 2 (Tediore)

Див. такожРедагувати

MXHRa8AQIZ4

Овації-овації! Тут НЕМАЄ МАЛО ІНФОРМАЦІЇ
- не чекай
Вікі Borderlands Wiki Ukraine, ти допомагай!