FANDOM

Сім-сім - Світися!
Сім-сім - Світися!
Локація Солончаки
Видає Капітан Скарлетт
Рівень 50
Нагорода 8 ерідія, 19554 ХР
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Сім-сім - Світися! (англ. Let There Be Light) - восьме сюжетне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Видає Скарлетт в локації Солончаки. Виконується в локації Маяк Магнуса.

ОписРедагувати

Тепер, коли всі частини компасу капітана Блейда знайдені, залишилось зробити тільки одне: відвезти зібраний компас на Маяк Магнуса. Скарлетт говорить, що якщо Ви встановите компас Блейда на верхівці маяку, то Вам відкриється таємне місце, в якому знаходиться Скарб Пісків. Нарешті Вам зрозуміло, що робити. І це прекрасно.

ЦіліРедагувати

  • Взяти частину компасу у Скарлетт.
  • Зібрати компас капітана Блейда.
  • Взяти зібраний компас.
  • Активувати ворота.
  • Знайти шлях нагору.
  • Активувати ліфт.
  • Почекати на ліфт.
  • Скористатися ліфтом.
  • Увійти до Маяку Магнуса.
  • Вставити компас.
  • Активувати маяк.

ПроходженняРедагувати

З трьома частинами компасу в руках, Капітан Скарлетт зараз пропонує черверту і останню частину компасу. Частини збираються на столі поряд, з текстом при активації: "Покладіть частину Герберта", "Покладіть частину Гіпноса", "Покладіть частину Гіперіону" та "Покладіть частину Скарлетт". Як тільки частини об'єднуються в цілий компас, Скарлетт інструктує Вас, що компас потрібно віднести до локації Маяк Магнуса, де він завершить маяк Капітана Блейда.

Маяк Магнуса охороняється піщаними піратами приблизно в трьох групах. Перша група знаходиться на дальній відстані і проти неї можна адекватно битися за допомогою гвинтівок, піратські контратаки з ружбаїв рідко будуть досягати Вас. Початкова битва незабаром перемикається на більш звичайну середньодистанційну перестрілку, коли Ви наближаєтесь до їх позицій і пірати посилають своїх мінерів. Після першої групи піратів, в печері зустрічаються зажерливуси, проти яких краще використовувати шокову зброю або зброю з вибуховим ураженням по широкій площі поверхні. Зрештою, дві останні групи піратів на шляху представлені в різноманітній комплектації бойовими одиницями живої сили, з котрими знову прийдеться битися на різних дистанціях.

За останньою групою піратів знаходиться важіль, котрий опускає платформу підйомника вниз від маяка нагорі. Активація важіля, також викликає кількість ворожих піратів, котрі виходять з оточуючих будівель, і атакують в декілька хвиль, в той час, коли гравець чекає на прибуття ліфту. В результаті, може бути небезпечний бій, так як персонаж активує ліфт, знаходячись в сумнівній позиції і пірати з якорями (anchormen) можуть притягнути гравця прямо з платформи біля важіля. Міцних персонажів (танковий білд) інколи краще використовувати з трансфузійними атаками в гущі боротьби, ніж в будь-якому разі біля краю обриву. Хвилі нападаючих можуть бути знищені в цілому, велика кількість спільних ворогів не пропонує вигідні нагороди, так що зачасту переважає не закінчувати бій, а, залишивши піратів позаду, здійснити підйом на ліфті.

Верхній рівень Маяка Магнуса порожній і тихий. Підйом на ліфті в самому маяці приводить до кімнати з маяком, де компас вставляється, щоб завершити завдання.

ПроходженняРедагувати

"Місце розташування втраченого скарбу викрите. Вперед, за ним!"

ПриміткиРедагувати

  • Частина компасу Скарлетт: "Остання частина компасу Капітана Блейда. Здогадайтесь, де Скарлетт тримала її."

Випадкова вікі