FANDOM

Сховище
Місцевість | Карта

Sanctuary

Сховище
Моментне переміщення Сховище
Жителі NPC, Остання надія NPC
Гра Borderlands 2

Сховище (англ. Sanctuary) - місто, збудоване на основі гірничодобувного корабля корпорації Даль. На данний момент підконтрольний організації супротиву Червона Варта. Місто оснащене силовим щитом та може підніматися у повітря.

Цікаві місцяРедагувати

ДвигунРедагувати

Розташована на центральній площі установка для підняття міста у повітря. Виглядає, як моноліт та виконує бажання з перемикачами.

Чорний ринокРедагувати

Магазин Шизанутого Ерла у східній частині Сховища. Тут за ерідій можна придбати покращення вже сьогодні для інвентаря.

Штаб Червоної ВартиРедагувати

Знаходиться у північній частині Сховища. Тут живуть ключові персонажі гри, Патріція Танніс та тут розміщений банк. Через балкон можна залізти на дахи для підглядання за Ліліт знаходження схованок та Символу Хранилища (див. Культ Хранилища).

Лікарня Зеда "На голках"Редагувати

Знаходиться у західній частині Сховища. Тут живе та рятує життя Доктор Зед.

Стенд Гіперіонської ПропагандиРедагувати

У південно-західній частині можна знайти хлопця, що торгує піратськими ЕХО-Записами з пропагандою Гіперіону - геніально.

Боєприпаси МаркусаРедагувати

Магазин у північно-східній частині Сховища. Тут Маркус Кінкейд торгує зброєю та боєприпасами. Є тут і місцевий тир.

Секретна кімнатка МаркусаРедагувати

Секретна кімната Маркуса з червними та білими скринями та ящиками з патронами. Потрапити сюди можна лише на завданні Де Ангел Не Зробить Крок Вперед-2.

Якщо відкрити карту, то виявляється, що гравець все ще у локації Зона Управління Ангелом.

Бар "МОКСІ"Редагувати

Бар, де можна пограти у ігрові автомати, побалакати з Моксі та отримати від неї призи - звичайно за гроші. Ціни та якість призів залежить від рівня гравця. Також тут знаходиться Сер Хаммерлок.

Станція "Пірс"Редагувати

Станція телепорту, де також можна знайти золоту скриню, що відкривається лише Золотим Ключем. Названа на честь поліглої Елени Пірс.

Гараж СкутераРедагувати

Разом зі Скутером знаходиться на заході локації.

"Захалявка" (Схованка Клептрепа)Редагувати

Секретна схованка коло комірки Клептрепа. Тут можна обмінюватися предметами між персонажами (до 4-х).

ЖителіРедагувати

ЗавданняРедагувати

ДосягненняРедагувати

ПриміткиРедагувати

КартаРедагувати

ГалереяРедагувати

Основна стаття: Сховище/Галерея