FANDOM

Стів
СBandit Steve.jpg
Хей-ЙОО!!!
Раса Людина
Фракція NPC
Статус Живий
Гра Borderlands, Borderlands 2
Озвучка Міккі Ньюман

Стів (англ. Steve) - рекламний персонаж-пасхалка у іграх Borderlands та Borderlands 2. Також з'являється у серії роликів Халепи від Клептрепа. Автор культового серед фанатів серії вигуку "Хей-ЙОО!!!".

ПоявиРедагувати

  • Вперше Стів з'являється у першій серії Халепи від Клептрепа у якості каскадера та актора. Також у цій серії Клептреп просить його розібратися з цим пацаном, маючи на увазі звукооператора-недоробу.
  • Вдруге Стів вже пригадується у доповненні Зомбі-Острів Доктора Неда, де з ЕХО-Записів ясно, що він відвідав Бухту Джейкобс з кількома напарниками і, скоріш за все, став зомбі. Хоча якщо врахувати статус персонажа (пасхалка), то складно підтвердити достовірність цієї інформації.
  • У трейлері Бунт Під Куполом Моксі можна бачити силует Стіва, якого чавить його ж вигук Хей-ЙОО!!!.
  • Четвертий раз виникає у Секретна Зброярня Генерала Нокса, як ворог-коротун Міні-Стів.
  • Код Стив.jpg
    У ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція є картинка з Клептрепом та двійковим кодом, що розшифровується як Бандит Стів. Картинка намальована коло будівлі з Містером Блейком.
  • У Borderlands 2 його можна зустріти у барі Святі Духи. Спроба заговорити викликає його фірмовий вигук.
  • Під час циклу Кланові Війни виступає приймачем виконаного завдання.
  • З'являється у грі Poker Night 2. У цій грі він виводить програвших із-за столу у фірмовому стилі Borderlands - відстрілюванням з ракетниці.
    • Еш Уільямс падає зі стільця.
    • Брок Самсон ухиляється від пострілу та починає ганятися за Стівом з ножем.
    • У Клептрепа стріляти не хоче, проте вимушений: "Хей-ООХ". Після відстрілу Клептреп повертається і каже йому: "Годі грати драму!"
    • В Сема не стріляє, а лише плескає по плечу з натяком: "Йди звідси".

ПриміткиРедагувати

  • У локації Три Роги-Долина коло готеля "Щасливий Хряк" на даху станції Сідай-Ганяй є напис: "Стів - бандит".
  • Стів грає епізодичну роль у доповненнях і є своєрідним талісманом франшизи.
  • У Стіва є кращий друг - Джетро Шед. Шед дуже засмучений смертю та зомбуванням Стіва у Зомбі-Острів Доктора Неда та вбиває його (думаючи, що "той хоче його обійняти").
  • Під час бою на арені Моксі при вбивстві ворога критичним попаданням можна почути вигук натовпу - "ХЕЙ-ЙОО!!!". Так гукає Стів, виконуючи таку ж дію.
  • Вигук Стіва є вітанням серед фанів серії Borderlands.
  • Стіва озвучив Міккі Ньюман.
  • У Халепи від Клептрепа, в Епізоді 3, можна почути, що Стів - британець та у нього 18 дітей.
  • Улюблена зброя - вогняний пістолет, що по звуку стрільби нагадує скоріш револьвер.
  • Він або є одним з клану Заффордів, або на них працює. У будь-якому випадку Мік Заффорд кличе Стіва "своїю людиною".
  • У Халепи від Клептрепа, в Епізоді 3, можна почути ще одну фразу окрім "ХЕЙ-ЙОО!!!".
  • У Велика Різанина Містера Торрга якщо у завданні Едіпів Комплекс ви вбили кіллерів, що мали вбити Хемкока, Скутер (що їх найняв) може пожалкувати про це. Аргументом є те, що він вважає Шукача Стівом. (Чого б це?)

ГалереяРедагувати

ПривітанняРедагувати

Випадкова вікі