FANDOM

Стукати у Райські Двері
Локація Кузня
Видає Дошка Об'яв Кузні
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Стукати у Райські Двері (англ. Knockin' on Heaven's Door) - дванадцяте сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кузні. Виконується в локації Кузня.

ОписРедагувати

Тепер від бою з Пістоном Вас відділяє тільки одна людина - підліток-гладіатор на ім'я Комар. На жаль, до лігва Комара - за його словами - «хрін хто увійде». Ваш єдиний шанс - активувати три точки доступу в Кузні Торрга и тим самим випустити особистих стерв'ятників Комара. Тоді Ви зможете їх убити, і, якщо все піде по плану, Комар розлютиться та впустить Вас до лігва, щоб убити власними руками.

ЦіліРедагувати

  • Увімкнути точку доступу 1.
  • Увімкнути точку доступу 2.
  • Пройти до звалища.
  • Увімкнути точку доступу 3.
  • Активувати Дошку Об'яв.
  • Дістатися до Дошки Об'яв.

ПроходженняРедагувати

Перша точка доступу знаходиться справа на самій вершині ступінчатих споруджень. Після активації цього перемикача, поверніться до того місця, звідки повернули направо до споруджень і активуйте другу точку доступу на стіні в цьому районі. Це відчиняє двері поряд з другим перемикачем, дозволяючи вам йти до Звалища. Як тільки Ви досягли Звалища, багато вантажників з'явиться, щоб розправитися з Вами. Третій перемикач знаходиться всередині халупи. Після активації третього перемикача, Ви можете повернутися до Дошки Об'яв і здати місію.

"Відчинивши точки доступу, Ви тепер можете йти за особистою армадою стерв'ятників Комара. Якщо Ви зможете знищити їх і розлютити Комара, у Вас буде шанс увійти до його лігва."

ПриміткиРедагувати

  • Оригінальна назва місії - це посилання до пісні Knockin' On Heaven's Door Боба Ділана (Bob Dylan).

Акстон - Стукати у Райські Двері (Велика Різанина Містера Торрга)13:49

Акстон - Стукати у Райські Двері (Велика Різанина Містера Торрга)

Випадкова вікі