FANDOM

Стихійні Пошкодження - невід'ємний атрибут ігрової серії Borderlands. Зброя з різними стихіями по-різному проявляє себе та ефективна проти певних противників.

СтихіїРедагувати

Стихійні пошкодження бувають наступних видів:

BorderlandsРедагувати

  • Нестихійні пошкодження - використовуються звичайними кулями та не має ніяких додаткових переваг. Проте це єдині пошкодження, до яких нема імунітету у ворогів.
  • Вогонь - високо ефективний проти ворогів, незахищених щитами та бронею. У іншому випадку спочатку користуйтеся іншою зброєю.
  • Корозія - ефективно знищує броню противника. Проти щитів та плоті малоефективна.
  • Шок - швидко розряджає ворожі щити. Більш того, він не має штрафів проти плоті та броні, хоча відповідно вогняна та корозійна зброя будуть більш ефективними.
  • Вибух - не має стихійного ефекту, проте завдає значної шкоди на великі площі. Не має ніяких особливих переваг та недоліків, проте певні вороги та щити мають супротив до вибуху.

Borderlands 2Редагувати

  • Шлак - особливий тип пошкодження, що виник у Borderlands 2. При потраплянні на противника повністю вкриває його та робить вразливим до інших стихійних та нестихійних атак. Шлакові пошкодження є і у Borderlands: The Pre-Sequel та використовується ерідіанськіми вартовими, але проявляється чисто візуально (діє за принципом вогню).

Borderlands: The Pre-SequelРедагувати

Ефективність стихійних пошкоджень у Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-SequelРедагувати

Стихійні пошкодження у Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel дозволяє впливати на певні цілі.

Коефіциєнти стихійних пошкоджень
Тип пошкоджень По плоті По броні По щитам
Фізичний 1 0.8 1
Вибуховий 1 1 0.8
Вогняний 1.5 0.75 0.75
Шоковий 1 1 2
Корозійний 0.9 1.5 0.75
Шлаковий 1 1 1
Мороз 1 1 0.75

Як приклад, вогняна зброя наносить 150% пошкоджень по плоті, але 75% по щитам.

У РІШХ та РВШХ показники різняться.

Коефіциєнти стихійних пошкоджень у РІШХ/РВШХ
Физичний 1 0.8 1
Вибуховий 1 1 0.8
Вогняний 1.75 0.4 0.4
Шоковий 1 1 2.5
Корозійний 0.6 1.75 0.4
Шлаковий 1 1 1
Мороз 1 1 0.4

Тривалість пошкоджень також є важливим фактором:

Тривалість тимчасового стихійного ефекту
Тип пошкоджень Нормальний/РІШХ РВШХ
Вогняний 5 5
Шоковий 2 2
Корозійний 8 8
Шлаковий 8 16
Мороз 5 5

Шлакова зброя не наносить тимчасові стихійні пошкодження, проте посилює будь-які інші.

Посилення пошкоджень по зашлакованим ворогам
Тип пошкоджень Нормальний/РІШХ РВШХ
Шлаковий 1.25 1.5
Не шлаковий 2 3

Кріо-зброя також має особливі ефекти. Окрім паралічу та тимчасових пошкоджень, Мороз робить ворога вразливішим до інших пошкоджень.

Посилення пошкоджень по замороженим ворогам
Тип пошкоджень Посилення
Ближній бій 2.5
Критичні пошкодження 1.1
Вибуховий 2.1

Додаткові стихійні пошкодження за площею у Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-SequelРедагувати

Традиційно, краща стихійна зброя - це Маліван. А традиційно найпотужніша зброя - це Торрг. Їх яскравими особливостями є пошкодження за площею, сила яких залежить від основних пошкоджень.

Сила додаткових вибухових пошкоджень
Тип зброї Торрг Маліван
Пістолети 1 0.8
Ружбаї 0.85 -
Автомати 0.9 -
Гвинтівки - 0.5

Пошкодження за площею дозволяють вражати групи противників і наносити подвійну шкоду цілі, що прийняла основний удар.

Наступна Унікальна, Легендарна, Серафімська та Перламутрова зброя здатні наносити пошкодження за площею.

Borderlands 2:

Наступна Унікальна та Легендарна зброя наносить пошкодження за площею у Borderlands: The Pre-Sequel:

Особливості противниківРедагувати

BorderlandsРедагувати

Borderlands 2Редагувати

Borderlands і Borderlands 2Редагувати

  • Скаґи - вразливі до вогню. Альфа-скаґи вразливі до кислоти. Скаґи, заряджені певною стихією відповідно мають до неї супротив.
  • МурахоПавуки - супротив до всіх стихій, проте броньована передня частина вразлива до кислоти.
  • Бандити, Психи - якщо захищені щитами, то шокова зброя швидко їх обнуляє. Якщо ні, то вогняна. Вибухи ефективні в обох випадках.

БочкиРедагувати

Barrels01

Бочки

ПриміткиРедагувати

  • У всіх частинах серії є зброя з кількома стихіями - Хімера, Флорентін, Льодяний Вогонь та ін.
  • Модифікатор гранат Круть-Верть вибухає випадковою стихією.
  • У Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel Торрг випускає лише вибухову зброю.
  • Зазвичай Джейкобс не випускає стихійну зброю, проте з другої частини стає робити виключення (Гаспид, Скнара та ін.)
  • Параметр Рейтингу Шибайголовості "Пошкодження від стихій" впливає лише на тимчасові стихійні пошкодження. Безпосередньо на пряме ураження стихією він не впливає.
  • На стихійні пошкодження також впливає параметр "Шанс стихійного пошкодження" того ж рейтингу.
  • Шок - єдина стихія без штрафів. І роботу коротке замикання зробить, і людину вб'є через плоть і броню.

Випадкова вікі