FANDOM

Старий Нудотик
Старий Нудотик.png
Локація Харибдовий Гай
Видає Клептреп
Рівень 50
Нагорода $13005, 19554 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Старий Нудотик (англ. Ol' Pukey) - побічне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2. Видає Клептреп в локації Харибдовий Гай. Виконується в цій же локації.

ОписРедагувати

"Сподіваємось, що у вас порожній шлунок."

Клептреп перехопив якийсь сигнал - на його думку, сигнал подає інший робот тієї ж моделі. Клептреп готовий до рободружніх відносин і тому попросив розшукати його побратима. Виявилось, що сигнал видає якийсь скаґ. Клептреп попросив захищати скаґа до тих пір, доки той не виблює робота.

ЦіліРедагувати

  • Знайти ще одного Клептрепа.
  • Захищати Старого Нудотика.
  • Отримати ще одного Клептрепа.

ВиконанняРедагувати

Клептрепів сигнал приходить з місцевості під назвою Досяжність Шахрая: відкритої болотистої області, населеної дикунами. Як тільки місця знаходження сигналу досягнуто, дружній скаґ на ім'я Старий Нудотик з'явиться зі свого барлогу, після чого Клептреп зазначає, що інший Клептреп знаходиться всередині скаґа і найкращий спосіб отримати його - чекати, коли Старий Нудотик зблює.

Очікування на блювання Старого Нудотика ускладнюється, коли група дикунів атакує і характер місії змінюється на завдання по захисту. Перша хвиля дикунів-мисливців не дуже загрозлива для скаґа, так як їхні списи неефективні проти цілі, що рухається. Друга хвиля дикунів-убивць більш влучна, і хоча їхні постріли слабкі проти скаґа, їх все ще потрібно знищити швидко, щоб запобігти Старому Нудотику накопичувати занадто багато ушкодження. Фінальна хвиля шибайголових дикунів найпроблематичніша. Дикуни нападатимуть натовпом на Старого Нудотика, завдаючи ударів сокирою, котрі вкорочують життя скаґа набагато швидше. Вони можуть бути перехоплені, перш ніж вони досягнуть Старого Нудотика, але якщо вони "вчіпляються" за скаґа, то дуже неохоче звільняють скаґа від переслідування.

Коли останню хвилю переможено, Старий Нудотик виблює рештки зламаного Клептрепа, котрі потім вибухають.

"Сподівання Клептрепа були ще раз розтрощені об скелі відчаю. Ха!"

Акстон - Старий Нудотик (Велике Полювання Сера Хаммерлока)10:57

Акстон - Старий Нудотик (Велике Полювання Сера Хаммерлока)

Випадкова вікі