FANDOM

Станція Сонечко
Місцевість | Карта

Borderlands 2 conceptart sKjOS

Станція Сонечко
Жителі Забутий Легіон
Гра Borderlands: The Pre-Sequel

Станція Сонечко (англ. Moonbase Helios) - орбітальна база корпорації Гіперіон. Є початковою локацією Borderlands: The Pre-Sequel!.

ОписРедагувати

База представляє собою космічну станцію, що розташована на орбіті супутника Пандори - Елпіса. Скоріш за все, база рухається по паралельній орбіті.

Використовується для забезпечення Елпісу та Пандори різною технікою. Саме вона висилає вантажників та будівничих на Пандору у Borderlands 2. Також з бази проводяться орбітальні бомбардування та встановлення системи телепортів.

ЗавданняРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • База зображена у вигляді букви "Н", що сприймалася як символ корпорації Гіперіон (Hyperion) або перша буква прізвиська Джека (Handsome). Насправді це Helios (Сонце).
  • База може бомбардувати об'єкти енергетичним променем, як Зірка Смерті у світі "Зоряні Війни".
  • Після історії доповнення Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона стає відомо, що у шпигуна Гіперіону були вивідані коди від бази і вона була захоплена (у локації Набіг На ЦифроПік її можна бачити).
    • Проте дивно, що один-единий шпигун містить коди до такого комплексу, як "Сонечко".
  • Система вантажування нагадує принцип "Будуй та Бийся" у грі "Starhawk"

КартаРедагувати

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі