FANDOM

Спалення (англ. Immolate) – навичок Майї, який знаходиться у 2-му ярусі гілки Катаклізм.

«From Hell… With Love…»

ОписРедагувати

Під час режиму Боротьба за Життя всі постріли завдають додаткове ушкодження вогнем. Чисельне значення залежить від ушкодження обраної зброї.

ЕфектиРедагувати

  • Вогняне ушкодження: +10% за рівень навичку.
Рівень 1 2 3 4 5
Вогняне ушкодження +10% +20% +30% +40%+50%
Рівень 6 7 8 9 10 11
Вогняне ушкодження +60% +70% +80% +90% +100%

+110%

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу Банши.

ПриміткиРедагувати

  • Червоний текст - перекручена назва фільму про Джеймса Бонда - From Russia with love.
  • Використання будь-якої зброї Моксі під час Боротьби за Життя не призведе до активації Спалення. Причина в тому, що зброя Моксі лікуватиме скаліченого персонажа, навіть у цьому режимі. Спалення активується лише якщо здоров'я персонажу на нулі.
  • Рівні навичку Забезпечення не впливають на ефективність цього навичку.
  • З навичком Спалення та пістолетами-кулеметами або Куллан або Флорентін скалічена Майя може використовуючи одну зброю завдавати одразу три типи стихійного ушкодження. Обидва пістолети-кулемети самі по собі можуть стріляти одразу шоковими та шлаковими кулями. Шлак гарно взаємодіє в цій ситуації, збільшуючи вогняне та шокове ушкодження, а також ушкодження від можливих ефектів стану підпалення та шоку.
    • Хоча Майя буде зашлакована поки екіпіровано Куллан, це є незначним під час Боротьби за Життя. Цей шлаковий ефект затримується на короткий час після переключання зброї, та може бути нівельований щавдяки повністю відновленому щиту після отримання Другого Дихання.
    • Флорентін не шлакує власника, хоча в якості E-Tech зброї він споживає 2 набої за постріл.
  • Необхідною вимогою для активації навичка є «Боротьба за життя».
  • До Оновлення v1.8.0 (від 11 лютого 2014) для активації цього навичка не обов'язково було входити в режим «Боротьба за Життя». Деякі щити (наприклад Гопліт або Панцир) та модифікатори класу для Майї (Банши) сумарно знижували здоров'я гравця до 0 хп та мала місце вельми критична помилка - навичок працював без активації «Боротьби за життя», серйозно завищуючи вогняне ушкодження Майї.

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм

Випадкова вікі