FANDOM

См3рт3джб4н (англ. Deathtrap, D374-TP) - науковий проект Ґейдж, за сумісництвом її охоронець і активний навичок.

ОписРедагувати

Виклик бойового робота, який завдає ушкодження противникам пазурями та блискавками (або тепловим променем при вивченні відповідного навичку).

ВиглядРедагувати

См3рт3джб4н - на вигляд незграбний безногий робот, що ширяє над землею, з масивними кігтистими руками. Його зовнішній вигляд буде змінюватися в залежності від вивчених Ґейдж навичків - будуть з'являтися додаткові малюнки і деталі, що їх (навички) символізуватимуть.

АтакиРедагувати

  • Основна атака См3рт3джб4на - удар кігтями з інтервалом в 1,5 секунди.
  • На відстані робот стріляє блискавками або лазером з ока (якщо вивчений навичок Погляд Смерті).
  • Навички Гейдж дозволяють роботові розширити арсенал своїх атак, додати їм стихійних пошкоджень і навіть отримати копію щита своєї господині.
  • См3рт3джб4н активний 60 секунд. Стільки ж він перезаряджається (за допомогою певних навичок можна і збільшити час життя робота, і прискорити перезарядку уміння).

ПокращенняРедагувати

При вивченні певних навичок Ґейдж, См3рт3джб4н буде поліпшуватися і видозмінюватися. Всі навички Ґейдж з максимальним рівнем 1 будуть відображатися на зовнішньому вигляді робота.

  • Вивчення навичку Заряджай! дозволяє См3рт3джб4ну повністю відновлювати щити гравців (в РІШХ тільки на 30%, в РВШХ ще менше). Поліпшення додає жовто-коричневий шматок броні на праве плече робота.
  • Вивчення навичку Потенційна Поні додає до 10% здоров'я роботу.
  • Вивчення навичку Напад Пришелепкуватості дозволяє продовжити час дії робота на 5 секунд за кожне вбивство. Також з кожним вбивством додається 4% пошкоджень в ближньому бою для робота і Ґейдж. Бонус діє, поки діє робот. Поліпшення додає жовто-коричневу пластину броні на груди См3рт3джб4на.
  • Вивчення навичку ХЛОП-БАМ!!! дозволяє См3рт3джб4ну створювати перед собою потужний вибух. Покращення додає броньові накладки жовто-коричневого кольору на праве передпліччя і ліве плече робота.
  • Вивчення навичку Залізна Леді зменшує пошкодження, отримані См3рт3джб4ном, до 5%, а також збільшує пошкодження робота в ближньому бою до 15% (Навичок Маніакальна Мавпочка дозволяє додати ще 15%).
  • Вивчення навичку Рівність та Братерство дає См3рт3джб4ну копію щита господині з усіма його спеціальними ефектами (крім поглинаючих і підсилюють щитів, так як робот не використовує вогнепальну зброю). Поліпшення додає на голову См3рт3джб4ну ірокез у формі пилки і жовту маску байкера, а також зелену підсвітку деталей.
  • Вивчення навичку Грозовий Шторм дозволяє См3рт3джб4ну створювати електричний вибух на місці вбитого ним супротивника.
  • Вивчення навичку Погляд Смерті додає См3рт3джб4ну атаку лазером, підпалювали супротивників. Поліпшення додає на спину робота 6 великих віялоподібно розташованих лез, віддалено нагадуючих крила.
  • Вивчення навичку Шок і Тре-е-е-мтіння! викликає невеликий електричний вибух, що наносить пошкодження навколо Ґейдж, коли вона перезаряджає зброю. Додає См3рт3джб4ну шипи на праве плече і ліве передпліччя.
  • Вивчення навичку СфероСтріл дозволяє См3рт3джб4ну випускати енергетичну сферу, постріл в яку викликає потужний електричний вибух. Покращення додає роботові шипи на правий плечовий суглоб.
  • Вивчення навичку Яскравий спалах дозволяє Гейдж пострілом в Жестокуса зі стихійного зброї додати роботу шкоди супротивникам цієї ж стихією (поширюється тільки на шкоду ближнього бою). Поліпшення додає Жестокусу дві пластини на голову, схожі на невеликі крильця, і синє підсвічування деталей. Також на роботі будуть відображатися ефекти від стихії, якої він заряджений.
  • Вивчення навичку Анархія дозволяє Ґейдж збирати "рівні", які збільшують пошкодження від зброї, але зменшують її точність. Додає два великих вигнутих вертикальних закривавлених леза на плечі робота.
  • Вивчення навичку Скажена Залізячина дозволяє См3рт3джб4ну виконувати потужну рукопашну атаку з випущеними кігтями. Покращення додає 2 вигнутих закривавлених леза нижче грудей робота. При виконанні атак кігті робота тепер оранжеві замість звичайних блакитних.
  • Вивчення навичку Дисонанс дозволяє Ґейдж отримувати бонуси до точності, скорострільності і регенерації здоров'я, якщо вивчений навик Анархія. Додає См3рт3джб4ну 3 довгих кігтя на пальці правої руки.
  • Вивчення навичку Рухомий Злий Андроїд підвищує швидкість пересування См3рт3джб4на максимум на 35%.
  • Вивчення навичку Розсудливий Анархіст дозволяє Ґейдж отримувати 25 "рівнів" Анархії, якщо у неї їх немає взагалі. Додає на груди См3рт3джб4на трофей на ланцюгу, що нагадує хребет з ребрами якоїсь тварини.
  • Вивчення навичку Цап-Царап! дозволяє Ґейдж наносити особливі атаки в ближньому бою, якщо є "рівні" Анархії. Додає на голову См3рт3джб4на череп із двома рогами і червоними очима. Також робот отримує червону підсвітку деталей.

ПриміткиРедагувати

  • См3рт3джб4н був побудований Ґейдж, як проект для наукового конкурсу. Спочатку називався «Проект DT» і «Механізований Сторож», але після того, як опонентка Ґейдж (Марсі) вкрала креслення, був перейменований в Deathtrap (См3рт3джб4н).
  • Ґейдж використовує свою механічну руку для виклику робота.
  • З вивченням навичку На 20% Крутіше можна скоротити час відновлення См3рт3джб4на на 30% (на 60% з модифікатором класу).
  • Робот нестримний. Він перелітає через будь-які перешкоди, щоб досягти свого ворога. А ще він настільки суворий, що може проходити крізь підлогу та стіни (до цих пір ніхто не знає, є це багом або задумкою розробників).
  • Навичок також використовується Халепом в Borderlands: The Pre-Sequel під назвою "Мехрочарівник".

ГлюкиРедагувати

  • При битві з Красунчиком Джеком, робот може вбити ворога миттєво, що не дозволить закінчити завдання.
  • Якщо в локації Пилкозубова Западина робот вб'є Бомбостріла, то ви не отримаєте досягнення Ухилитися від вибуху.
  • При виконанні завдання Іконоборство буде постійно наштовхуватися на зламаного наглядача і атакувати статуї Джека... навіть якщо вони вже зруйновані.
  • Якщо у Ґейдж вивчений навик Заряджай!, См3рт3джб4н буде час від часу відновлювати щит і ворогам. Ворогам без щита, у яких його спочатку не було, щит не відновиться, а от у ворогів, у яких збили щит в процесі перестрілки, щит відновиться.
  • Також См3рт3джб4н може "плутати" анімації своїх атак. Підсмажуючи вас з лазера, він може відновити вам щит.
  • Якщо стручки варкідів робот пристрелить, то можливо, що він більше не буде їх атакувати в ближньому бою.
  • Офіційно стрілянина робота - це слабка атака, але на ділі все може бути інакше...
  • Якщо дивлячись на робота та відкрити ЕХО-інтерфейс, його буде видно поверх інтерфейсу.

ГалереяРедагувати

Навички Ґейдж
См3рт3джб4н
My Best Friend неВелика Катастрофа Упорядкований Безлад

Випадкова вікі