FANDOM

Следж
Sledge 3
Немає друзів в принципі.
Раса Людина
Фракція Бандити
Статус Живий, можна вбити
Локація Могильна Шахта, Притулок Следжа
Гра Borderlands

Следж (англ. Sledge) - другий бос в грі Borderlands. Його можна знайти в локації Могильна Шахта.

ОписРедагувати

Одного разу роботи на Могильній Шахті були припинені через те, що в шахті виявили незвичайну знахідку. Незабаром робітники почали мутувати. Хтось ставав божевільним, хтось збільшувався в розмірах і ставав сильніше, а хтось, навпаки, зменшувався і перетворювався на карликів. Всі стали одержимими ідеєю Хранилища. Следж був одним з цих робітників і швидко захопив владу, створивши свою бандитську імперію.

Следж досить дурний, але володіє небувалою фізичною силою. Коли він захотів дати назву своїй зброї, він назвав її просто "Молот", так як йому не вистачило розуму придумати щось більш оригінальне. Своїм молотом Следж може завдавати ударів по підлозі, відкидаючи ворогів, або удари по ворогах, ламаючи їм хребет.

BorderlandsРедагувати

Якщо вірити Ангелу, Следж дуже погана людина, яка заподіяв багато зла жителям Файрстоуну. Також Ангел каже, що Следж володіє дуже важливим предметом, який гравець повинен забрати. Пізніше з'ясовується, що це перша частина ключа від Хранилища, яку робітники знайшли в шахті. За словами доктора Зеда, Следж вбив всю сім'ю Шепа Сандерса і зробив з їх шкіри намет. Спочатку гравець шукає следж в його притулок (локація Притулок Следжа), але там його не знаходить, зате він знаходить ключ від Шахти. Після чого Шукач приходить на шахту і вбиває його. При смерті Следж викидає свій ружбай - Зубочистка Следжа.

Пізніше Следж з'являється в доповнення Секретна Зброярня Генерала Нокса. Карлики з пустельній локації Затоплене Море вели справи зі Следжем, перед тим як Шукач його вбив. Вони схилялися перед ним, так що після його смерті вони віднесли тіло до своїх кращих ученим. Але щось пішло не так з їх експериментами по його пожвавленню і вдосконаленню, і тепер він розгулює на волі. Бандити прозвали його Мотоголов. (див. завдання Великі пустощі маленьких людей).

ЗавданняРедагувати

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Следж/Цитати

ПриміткиРедагувати

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі