FANDOM

Скутер
2012-12-29 00003.jpg
Сідай-Ганяй!
Раса Людина
Фракція NPC
Статус Живий
Локація Нова Гавань, Роздоріжжя, Сховище
Гра Borderlands, Borderlands 2
Озвучка Майк Ньюман

Cкутер (англ. Scooter) - автомеханік, створювач і власник усіх станцій Сідай-Ганяй на Пандорі.

ОписРедагувати

Скутер - видатний механік, але тупуватий у повсякденних справах (наприклад, у спілкуванні з прекрасною (та не дуже) статтю). Має декількох сестер. Одна з них - Еллі. Скутер з небажанням визнає, що Джимбо Реднек його батько. Також відомо, що саме Скутер вбив Лакі Зафорда.

Участь у гріРедагувати

BorderlandsРедагувати

Скутер підтримує працездатність системи Сідай-Ганяй. Уперше ми чуємо його через ЕХО, в той момент, коли нам знадобився Кур'єр для того, аби перестрибнути каньон біля Файрстоуну. Після чого ми зустрічаємо його у Новій Гавані, де він зможе дати нам декілька місій, більшість з яких являє собою пошук різноманітних деталей до машин.

В доповненні Секретна Зброярня Генерала Нокса Скутер тримає автомайстерню в місті Роздоріжжя та допомагає гравцю знайти Афіну. Також в цьому доповненні виявляється, що Моксі - мати Скутера.

Borderlands 2Редагувати

Після того, як Роланд переїхав до Сховища, він забрав Скутера з собою. Скутер був відповідальним за техніку та обслуговування самого Сховища. В завданні План Б він буде просити допомоги, щоб підняти Сховище в повітря. Також він буде давати додаткові завдання.

ЗавданняРедагувати

BorderlandsРедагувати

Borderlands 2Редагувати

Цитати Borderlands 2Редагувати

Основна стаття: Скутер/Цитати

ПриміткиРедагувати

ГалереяРедагувати

MXHRa8AQIZ4.jpg

Овації-овації! Тут МАЛО ІНФОРМАЦІЇ
- не чекай
Вікі Borderlands Wiki Ukraine, ти допомагай!

Випадкова вікі