FANDOM

Складнощі Життя
Локація Пилкозубова Западина
Видає Мордекай
Рівень 25-28
Нагорода 4 ерідія, 8574 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Складнощі Життя (англ. Toil and Trouble) - сімнадцяте сюжетне завдання в Borderlands 2. Видає Мордекай в Сховищі, після завершення завдання "Де Ангел Не Зробить Крок Вперед-2".

Опис і ціліРедагувати

Мордекай вважає, що ви знайдете Джека, якщо з'ясуєте, де похований Воїн. Необхідні відомості зберігаються в Гіперіонівському інформаційному форті, проте, для того, щоб проникнути туди, потрібна вибухівка. Брік гадає, що її можна здобути у розбійників в Пилкозубовій Западині.

  • Знайти Пилкозубову Западину.
  • Увійти до Резервуару на Головній вулиці.
  • Увійти до Ливарні Чавунного Кулака.

Вибухівка зберігається на найвищому рівні табору розбійників. Дістатися до неї можна на ліфті.

Нажаль, Бомбостріл, король місцевих розбійників, заблокував ліфт. Брік порадив вам знищити Бомболіт, улюблений стерв'ятник ватажка. Брік вважає, що після цього Бомбостріл спуститься на ліфті, щоб особисто розправитися з вами.

  • Відчинити ангар стерв'ятників.
  • Знищити Бомболіт.
  • Вбити Бомбостріла (Додатково).
  • Налякати Бомбостріла та виглядати, при цьому, як шибайголовий (Додатково).

Тепер, коли Бомбостріл убитий, ви зможете піднятися на ліфті та забрати вибухівку.

  • Піднятися на вершину Пекельної башти.

Стерв'ятники Бріка зможуть вивезти вибухівку, але спочатку вам потрібно намітити ящики, в яких вона лежить.

  • Намітити заряди вибухівки «Одомо».

Стерв'ятники Бріка готові перевезти вибухівку, але тільки в тому випадку, якщо в небі не буде ворогів. Брік попрохав вас знищити усіх ворожих стерв'ятників в околиці.

  • Знищити стерв'ятників.
  • Викрасти ящики з вибухівкою «Одомо» - 0/4.
  • Дістатися до Серця Пустелі

ПроходженняРедагувати

Через Піски проникаємо в Морові Землі. Беремо транспорт, спробуємо проїхати до Серця Пустелі, але зробити це не виходить, так як Джек підняв міст.

Відправляємось в Пилкозубову Западину, зістрибуємо вниз і проходимо в Грот димучого лQ№нQ. Направляємося до підйомника і намагаємося активувати його, але й тут нас випереджають: Бомбостріл, ватажок місцевих бандитів, нацькував на нас своїх офіцерів. Розберіться з ними та йдіть назовні.

Слідуємо до ангара, де розміщений улюбленець Бомбостріла – Бомболіт. Ангар охороняється великою кількістю противників, турелями та декількома стерв'ятниками, які постійно з'являються заново. Прорвіться до ангара, розкрийте і швидко знищіть. Якщо, при цьому, ви не будете обертатися і дивитися, як вибухає Бомболіт, а підете до виходу з табору, то виконаєте додаткову ціль: Налякати Міномета та виглядати, при цьому, як шибайголовий (Додатково).

Йдіть назад. На цей раз роз'ярений Бомбостріл спуститься до нас особисто. Знищивши його, підіймайтесь нагору.

Брік просить нас знищити п'ять стервя'тників, після чого намітьте ящики з вибухівкою, щоб їх змогли понести м'ясники. Після цього стрибайте вниз (можете зістрибнути в табір Аві - отримаєте досягнення) та повертайтеся до мосту, котрий приведе вас в Серце Пустелі.

"Завдяки стерв'ятникам Бріка та вашій особистій схильності до насилля, ви тепер маєте все необхідне для того, щоб увірватися до Гіперіонівського інформаційного форту та дізнатися, де похований Воїн."

ПриміткиРедагувати

  • Ящики "Одомо" названі в честь ілюстратора Borderlands 2 - Maré Odomo.

Випадкова вікі