FANDOM

Складний Шлях До Вершини
Складний Шлях До Вершини
Локація Бар "Шибайголовий Ліхтар"
Видає Моксі
Рівень 50
Нагорода 75 Жетони Торрга, 9777 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Складний Шлях До Вершини (англ. Long Way To The Top) - п'ятнадцяте сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Моксі в локації Бар "Шибайголовий Ліхтар". Виконується в локації Арена Торрга.

ОписРедагувати

Пістон чекає на Вас в Арені Торрга. Вбийте Його.

ЦіліРедагувати

  • Поверніться на Арену.
  • Відчинити ворота.
  • ЗІбратися на Арені.
  • Знищити Шибайзавра.
  • Битися з Пістоном.

ПроходженняРедагувати

Завдання проходить на Арені Торрга, потрапити до якої можна достатньо швидко на транспортному засобі. Як тільки персонажі всередині Арени, бій починається зі збору учасників по центру арени. Є невеликий проміжок часу для того, щоб гравці розсередилися, але він переривіається вступним роликом появи Шибайзавра Рекса.

Шибайзавр величезний суперник з пружною структурою корпусу і багаточисельними руйнівними атаками. Він може дихати вогнем з рота, високо кидати вогняні сфери по дугоподібній траекторії і швидко крутитись, викидаючи вогонь з хвостових труб. Також він може запускати дві потужні самонавідні ракети, що завдають удару з руйнівним ефектом і оголошуються відповідним попередженням сирени. Ці ракети можна знищити під час Боротьби за Життя, що гарантує отримання Другого Дихання. Шибайзавр також може ставати дибки (на задні траки) і наносити потужного удару передніми колесами, що відкидає гравців назад і завдає ушкодження. Він також може просто переїхати нападників, якщо вони занадто близько від нього.

Оборонні заходи Шибайзавра складаються з потужного щита і жорсткої конструкції, котра може витримати великий ступінь ушкодження. Шкіра транспортного засобу також має високий шанс відбити кулі назад в гравців з підвищеним ушкодженням, хоча снаряди з ракетниць і автомату Снаряд марки Торрг не будуть відбиті.

Шибайзавр має п'ять критичних зон - барелі червоно-коричневого кольору. Вони розміщені: з кожної сторони по одному барелю; два барелі - ззаду, ближче до вихлопних труб; і один барель - на задній стороні його шиї. Ці критичні зони можуть бути знищені, і знищення однієї з них відключає одну з атак Шибайзавра. Дві зони біля вихлопних труб, відключають полум'я, що виходить з відповідної труби. Знищення однієї з зон не припинить обертову атаку, а лише вимкне полум'я з вихлопних труб. Знищення обох відключить й обертання. Дві зони по бокам відключають залп двома великими ракетами. Зона на шиї відключає вогнемет спереду. Шибайзаврові атаки передніми колесами та вогняними сферами не можуть бути вимкненими. Критичні зони Шибайзавра важко знищити, так як він часто зорієнтований в напрямку гравців і його важко оточити (обійти збоку або зайти ззаду). Можливість відкривається, коли він робить паузу, щоб вистрілити ракетами або перед запуском вогняними сферами.

Існує один надійний метод для соло битви з Шибайзавром без отримання ушкодження: швидко добігти до вхідних воріт на арену і стрибнути за бетонний паркан (так званий Бар'єр Джерсі "Jersey Barrier"). Це надає максимального захисту від атак машини, і лише вогняні бомби можуть становити велику загрозу. Ракети, котрі зазвичай є найбільш небезпечною атакою, за бар'єром можуть ушкодити гравців лише в дуже рідкісних випадках, але є увігнуті секції з обох кінців виступаючих ділянок стіни, котрі можуть усунути навіть цю загрозу, якщо персонаж притискається в куток і присідає. Потім можна просто кинути гранати, щоб знищити робота, в той час як з торгового автомата поблизу можна буде відновлювати свій боєзапас.

Як тільки Шибайзавра переможено, з'являється Пістон. Гармати на його руках енергоємні і потребують заряджання перед пострілом. Він може їх використовувати індивідуально кожну, або обидві разом, щоб завдати гравцям руйнівного ушкодження. Якщо цілі занадто далеко від нього, він запустить залп керованих ракет вгору з ракетниці на його спині, що полетять по дугоподібній траекторії. Він також може стрибати на неймовірну відстань, щоб наблизитись до відстані ближнього бою.

Пістон починає бій із величезним зарядом щита, проте як тільки заряд щита вичерпаний, він стає вразливим до атак вогняною зброєю. Він має три критичні зони, що розташовані в місці приєднання його гармати до спини, і одна - на двигуні, що розміщений на верхівці його голови.

З поразкою Пістона, Хранилище під Ареною вивергає на поверхню змішану здобич. Арена залишається відчиненою, щоб гравці змогли зібрати всю здобич і продати в торгових автоматах на вході.

"Ви найшибайголовіший шибайголова в історії шибайголів. Якби можна було оцінити всіх шибайголів, які коли-небудь були на Пандорі, у відповідності до того, хто був найшибайголовішим, то Ви будете на вершині списку."

ПриміткиРедагувати

  • В грі присутня поширена помилка, коли "здобичевибух" після перемоги над Пістоном не дає ніякої здобичі.

Випадкова вікі