FANDOM

Скаґозавр
Scagzilla
Раса Істоти
Фракція Противники
Статус Живий, можна вбити
Локація Мис Даль
Гра Borderlands

Скаґозавр (англ. Skagzilla) - величезний бос-скаґ у завданні Велике полювання. Живе у локації Мис Даль в печері з високою огорожею.

Стратегія проходженняРедагувати

Як і Альфа-скаґи, покрит броньою, отже корозійна зброя буде найефективнішим варіантом. Також згодиться високопотужна зброя на кшталт Джейкобс.

У Скаґозавра є кілька атак:

  • Стрибок з ударом кігтями - достатньо відійти в сторону, щоб не потрапити під лапу. До того ж стрибком босс робить вразливим свій неброньований тил.
  • Стрибок з ударною хвилею - просто відстрибніть назад.
  • Енергетична куля - монстр випльовує її, роблячи вразливим свою пащу.
  • Енергетичний промінь - потужний, проте також і легко ігнорований. Рухайтесь та вражайте його відкриту пащу.

ПриміткиРедагувати

  • Після вбивста відроджується при перезаході у гру. Просто виходить з печери.
  • При наступних проходженнях можна просто заманити Скаґозавра до воріт арени - він буде просто гарчати та відкривати пащу. Стріляємо!
  • При проходженні 2.5 за вбивство боса дається 70 000 очок досвіду та більш потужніший варіант гвинтівки Слоностріл Уінтінга.
  • Зубочистка Следжа наносить кілька критичних пошкоджень при стрільбі у пащу. Монстр вже лежить після кількох вдалих пострілів.
  • Скаґозавр є посиланням на термін "Динозавр" - "Жахлива ящірка".
  • Оригінальна назва "Skagzilla" є посилання на "Годзіллу" - персонажа великої кількості фільмів, мутованої ігуани.
  • Скаґозавр має родича у Borderlands 2 - Мама Дукіно.

ГалереяРедагувати

Див. ТакожРедагувати