FANDOM

Скаґова Ущелина
Loc2
Скаґова Ущелина
Жителі Скаґи, Ракки, Бандити, Шрам, Цюця і Гава, Мізинчик
Гра Borderlands

Скаґова Ущелина (англ. Skag Gully) - дика і малонаселена місцевість у східній частині Пустки. Обмежена крутими скелями і каньйонами, ущелина стала місцем проживання Мізинчика - першого боса гри, а також великої кількості скаґів.

ОписРедагувати

У грі майже нічого не розповідається ні про саму територію, ні про те, що знаходиться в шахтах недалеко від входу. Ліщь кілька кинутих таборів вказують на те, що були спроби освоїти цю територію.

Цікаві місцяРедагувати

Лігво ШрамаРедагувати

Височина, на якій мешкає Шрам. Потрапити на неї можна тільки зробивши шлях по всій локації. Після перемоги над Шрамом, гравець зможе опустити міст і входити в це місце по ньому (після виходу з гри міст знову піднімається).

Лігво МізинчикаРедагувати

Печера в якій можна знайти Мізинчика. На шляху до нього можна зустріти кількох здорованей та інших бандитів.

Кристалічна печераРедагувати

Печера населена скаґами. У печері можна знайти дві червоні скрині.

ВорогиРедагувати

Особливі ворогиРедагувати

ЗавданняРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • З усіх зон тут найбільша концентрація скаґів.
  • На рівнині в південно-східній частині карти можна побачити спину найбільшого Ракковулика в грі. На щастя, він спить (або помер).
  • Ця локація - єдине місце в грі, де можна зустріти сонячні батареї, що живлять станції переміщення і торгівельні автомати.
  • Музичний супровід битв в локації унікальний. Єдине місце, де його можна почути ще - прихований підвал в Новій Гавані.

СкриніРедагувати

КартаРедагувати

ГалереяРедагувати