FANDOM

Скарлет Як Вона є
Скарлетт, Як Вона є.jpg
Локація Солончаки
Видає Шейд
Рівень 50
Нагорода $6502, 1955 XP, ружбай
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Скарлет Як Вона є (англ. A Study in Scarlett) - третє сюжетне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Видає Шейд в локації Оаза. Виконується в локації Солончаки.

ОписРедагувати

За словами Шейд, знайти втрачений Скарб Пісків Вам допоможе жінка на им'я Капітан Скарлетт. Вона зі своєю зграєю піратів влаштувалася в Солончаках. Дістатися туди можна кораблем на повітряній подушці.

ЦіліРедагувати

  • Добути корабедь на повтряній подушці.
  • Знайти корабель королеви піратів.
  • Знищити піскоходи нальотчиків.
  • Зустрітися з капітаном Скарлетт.

ПроходженняРедагувати

Щоб виконати першу ціль, використовуємо Сідай-Ганяй для створення Піскоходу, потім сідаємо в Піскохід і подорожуєио до Солончаків, де знаходиться Капітан Скарлетт. По дорозі туди, буде мінімум загроз і небезпек, Вам зустрінуться декілька грабоїдів, котрі будуть виринати з-під землі і їх можна буде вбити, просто проїхавши по них на Піскоході.

Скарлетт можна знайти на "Буканьєрській оргії" - величезному Піскоході, що схожий на старий вітрильний корабель і на велику копію Піскохода. Коли Ви наблизитесь до судна Скарлетт, три мародери-іскоходи, конкуруючої піратської банди Гіпноса, нападуть один за одним і їх треба знищити, щоб допомогти Скарлетт і захистити вхід до "Вакханалії Буканьєрів". Як тільки третій ворожий піскохід буде знищено, з вітрильника опуститься драбина.

"Це капітан Скарлетт. Вона любить скарби, пригоди та стрільбу по неозброєним людям."

Випадкова вікі