FANDOM

Скажи Це Мені Особисто
Локація Кузня
Видає Дошка Об'яв Кузні
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777XP
Гра Borderlands 2
DLC Велика Різанина Містера Торрга
Тип завдання Побічне

Скажи Це Мені Особисто (англ. Say That To My Face) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає ЕХО на ящику в локації Кузня. Виконується в цій же локації.

ОписРедагувати

"Якщо ти не можеш сказати нічого гарного, не кажи нічого взагалі. Або носи дійсно великого ствола."

Якісь байкери написали різні образливі слова на Вашу адресу на дошці об'яв. Проте слова - ніщо, якщо вони не підкріплені справою. Тому містер Торрг запропонував Вам знайти цих байкерів у Кузні Торрга та відправити в інший світ.

ЦіліРедагувати

ПроходженняРедагувати

В цьому завданні гравців буде чекати засідка, влаштована Анонімним трололо і групою байкерів. Байкери не становлять великої загрози, але Анонімний трололо особисто є грізним суперником з високим рівнем здоров'я і потужним щитом.

На вищих рівнях складності його щит може мати дуже короткий час затримки перезарядки, змушуючи атакуючих дотримуватись стійкого вогню по ворогу у відповідності до запобігання перезарядки щита. Накінець, елементні ефекти стануть цінним активом в дотриманні ушкодження, що завдається під час укриття або перезарядки зброї гравців.

"Ви успішно поставили грубіянів-байкерів на місце - тобто, відправили на два метри під землю."

Випадкова вікі