FANDOM

Скажений Кролик (англ. Fleet) – навичок Майї, який знаходиться в 3-му ярусі гілки Рух.

«Бісова мати! Я запізнююсь!»

ОписРедагувати

Коли рівень щита зменшується до нуля, швидкість пересування персонажу підвищується.

ЕфектиРедагувати

  • Збільшення швидкості: +10% за рівень
Рівень 1 2 3 4 5
Швидкість пересування +10% +20% +30% +40%+50%
Рівень 6 7 8 9 10 11
Швидкість пересування +60% +70% +80% +90% +100%+110%

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу Банши

ПриміткаРедагувати

  • Навичок Скажений Кролик найкраще використовується як навичок для обходу противника з флангу, так і для відступу, дозволяючи Майї наближатися до цілей, так і надзвичайно швидко втікати в безпечне місце.
  • Не практично мати вивченим навичок На автопілоті разом з цим навичком. З навичком На автопілоті будь-яке убивство миттєво активує відновлення заряду щита, та негайно деактивує дію навичку Скажений Кролик.
  • Як і з іншими навичками, котрі активуються з виснаженням заряду щита, цей може бути використаний напротязі тривалих періодів часу зі щитом Втюрений Штовхач та самоушкодженням від шокової E-Tech зброї на кшталт Спис та Рівностріл, та з їх варіантами для майже нелімітовано підвищеної швидкості. Ружбай Сироторіб може бути застосований для випадкового легкого ушкодження, щоб зберегти щит від перезаряджання. Альтернативно, так довго, наскільки Майя отримує будь-яке ушкодження під час гри, Втюрений Штовхач може бути розекіпірований та екіпірований повторно, щоб бути розрядженим знову.
  • Вершник-Пофігіст з нульовою ємністю безкінечно надає Майї переваги навичку Скажений Кролик без вимоги будь-якої дії, щоб залишатися розрядженим.
    • У випадку поєднання з модифікатором класу Банши, який додає +6 рівнів до цього навичку, Майя може невизначено довго підтримувати швидкість руху 210%, хоча і за рахунок її щита.
  • Потенційно найвища швидкість руху може бути досягнута зі щитом Панцир. Під час того, як щит знижуватиме швидкість руху гравця, поки заряд щита в наявності, то бонус до швидкості руху, який отримується поки щит виснажений, сумуватиметься з навичком Скажений Кролик.

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм

Випадкова вікі